Kep W2K AS met daarop ADSL en Winroute pro. Werkt allemaal prima tot vandaag. De connectie slibt langzaam dcht lijkt het wel...
Na een paar minuten is dit de ping respons van mijn provider via mijn server die dus de ADSL aan een 10mbit nicje heeft:
Tips zeeeeeer welkom (sygate gebruiken is geen goeie tip vinnik want volgens mij moet winroute dit toch vrij aardig kunnen... als winroute gewoon zuigt wil ik best sygate proberen hoor daar niet van maar ok)
Na een paar minuten is dit de ping respons van mijn provider via mijn server die dus de ADSL aan een 10mbit nicje heeft:
Als ik winroute engine kill krijgen we het normalere:Ping statistics for 194.134.0.159:
Packets: Sent = 4, Received = 2, Lost = 2 (50% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 532ms, Maximum = 594ms, Average = 281ms
Op mn client (W2Kpro) is dit zelfs nog ietsje erger... Snapt iemand hoe dit kan, ik snap er niks van namelijkPing statistics for 194.134.0.159:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 16ms, Maximum = 31ms, Average = 23ms
Tips zeeeeeer welkom (sygate gebruiken is geen goeie tip vinnik want volgens mij moet winroute dit toch vrij aardig kunnen... als winroute gewoon zuigt wil ik best sygate proberen hoor daar niet van maar ok)