Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
tataaa
PHP:
1
2
3
| <? mail("$to","$subject","$bericht","From: Pietje Puk <pietjepuk@hotmail.com>\nReply-To: jantje@hotmail.com\nX-Mailer: PHP/" . phpversion()); ?> |
Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.
tnx, ga gelijk kijken.
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Verwijderd
in de mailscripts die ik gebruik staat achteraan iets van "From : $email".
Mijn script: (Wat ik gebruik bedoel ik dan he....)
Mijn script: (Wat ik gebruik bedoel ik dan he....)
PHP:
1
2
3
| <? mail ("jouw@mailadres.nl", "$subject", "$bericht","From: $email"); ?> |
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| <? $to = "iemand@provider.nl"; $from = "jezelf@provider.nl"; $subject = "Het onderwerp :)"; $message = "Het bericht" // En hier komptie mail ($to , $subject , $message) or print "Foutje.."; echo "Meel verzonden"; ?> |
Ken niet missen dacht ik zo.. wel ff kijken of je SMTP goed staat in je php.ini
je roept je $from niet meer aan in je mail()-functie!Op maandag 22 oktober 2001 20:01 schreef om3ega het volgende:
PHP:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 <? $to = "iemand@provider.nl"; $from = "jezelf@provider.nl"; $subject = "Het onderwerp :)"; $message = "Het bericht" // En hier komptie mail ($to , $subject , $message) or print "Foutje.."; echo "Meel verzonden"; ?>
Ken niet missen dacht ik zo.. wel ff kijken of je SMTP goed staat in je php.ini
PHP:
1
2
3
| <? mail($to, $subject, $message, From: $from); ?> |
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Hier mijn PHP-mail-scripje, incl. CC en BCC en in HTML versturen (gaat echt perfect, leuk tabelletjes maken enzo):
Hoop dat je hier iets aan hebt.
Dr.B
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| <? $MailAddress = "geadresseerde@domein.nl"; $MailSubject = "subject"; $MailBody = "<body> text hier </body>" $MailFrom = "afzender@domein.nl"; $MailCC = ""; $MailBCC = ""; $other = "From:".$MailFrom."\r\ncc:".$MailCC."\r\nbcc:".$MailBCC."\r\nContent-Type: text/html; charset=iso-8859-1\n"; mail($MailAddress,$MailSubject, $MailBody, $other); ?> |
Dr.B
NERDCORE FOR LIFE
Verwijderd
copyOp maandag 22 oktober 2001 23:09 schreef Dr.Bob het volgende:
Hier mijn PHP-mail-scripje, incl. CC en BCC en in HTML versturen (gaat echt perfect, leuk tabelletjes maken enzo):
PHP:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 <? $MailAddress = "geadresseerde@domein.nl"; $MailSubject = "subject"; $MailBody = "<body> text hier </body>" $MailFrom = "afzender@domein.nl"; $MailCC = ""; $MailBCC = ""; $other = "From:".$MailFrom."\r\ncc:".$MailCC."\r\nbcc:".$MailBCC."\r\nContent-Type: text/html; charset=iso-8859-1\n"; mail($MailAddress,$MailSubject, $MailBody, $other); ?>
Dr.B
paste
thnx
Pagina: 1