De Decoder die WinAmp sinds ik geloof 2.70 gebruikt is een van de beste. Zie www.r3mix.net
Gewoon ff in Options -> preferences -> Output -> Diskwriter plugin kiezen en pad voor opslag van de Wav kiezen.
Daarna weer terugzetten op Directsound of Waveout en hij speelt weer gewoon af.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Hopla.........wa hij zegt...........Op zondag 21 oktober 2001 19:19 schreef victorvo het volgende:
Gewoon WinAmp.
De Decoder die WinAmp sinds ik geloof 2.70 gebruikt is een van de beste. Zie www.r3mix.net
Gewoon ff in Options -> preferences -> Output -> Diskwriter plugin kiezen en pad voor opslag van de Wav kiezen.
Daarna weer terugzetten op Directsound of Waveout en hij speelt weer gewoon af.
Het is FRIET!
CDEX is ook een vet goei proggie (Ook om CD's te rippen enzo)
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Sorry, ik ben op dit moment een leek op dit gebied.
Dan de uitgebreide versie:
1. Winamp opstarten.
2. Met de rechter muisknop (aan de kant waar de duim links zit) op een knoploos deel van Winamp klikken tot het zogenaamde context menu opduikt.
3. In het context menu Options kiezen.
4. In Options preferences kiezen.
5. In Preferences onder Output de "Nullsoft Diskwriter plugin" kiezen.
6. Op configure klikken.
7. Het gewenste pad (output directory) kiezen en sluiten.
8. Preferences sluiten.
9. Op Play drukken.
Als je WinAmp weer wilt gebruiken om te luisteren moet je stappen 1 tot en met 5 herhalen maar bij stap 5 "Wave Out" kiezen.
..en weer verlaat een tevreden klant het pand.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Verwijderd
dit werkt zeer slecht, duurt ook maar 3 sec om een mp3 naar wav te zetten, het moet toch echt beter kunnen.
werkt bij mij erg goed
Alles is najagen van wind...
nero als t gewoon om ff een snel cd'tje gaat, als ik echt goeie kwaliteit wil gebruik ik een ander progje, maar ben de naam ff kwijt
Verwijderd
Wel de LAME MP3 encoder gebruiken. Je kunt variable bitrates gebruiken en dus een perfecte mix tussen bestandsgrootte en kwaliteit bereiken. Zelf gebruik ik VBR1 en varieer ik de bitrate tussen 128 en 256kbps.
Sounds sweet
Oeps, zie dat het om converteren VAN MP3 naar WAV gaat... Dan gaat dit verhaal niet op. Maar ALS je MP3's wilt maken is dit wel een goede manier...
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Verwijderd
Oke waarom dan...... simpel... hij is klein, snel, vanuit de shell te bedienen, en met plugins kun je zelfst WMA en Realplayer bestanden encoden
Je kunt het progje hier downloaden
http://admin.dbpoweramp.com/
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y
Verwijderd
pascal
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Verwijderd