Asus Prime x399-A, AMD Threadripper 1950X, MSI 1080 TI
Verwijderd
Die gasten moeten eerst leren spellen (en jij ook trouwens
)
Het is gewoon gejatte zooi, niet doen.
Het is gewoon gejatte zooi, niet doen.
laat me raden:
Vooruit betalen zeker
lees eerst dit ff:
[topic=228590/1/25]
Vooruit betalen zeker
lees eerst dit ff:
[topic=228590/1/25]
Neej ,dat is een speciale actie van Nvidia om zo meer naamsbekend te krijgen
Verwijderd
dit staat er als de pagina wordt geopend:
edit:
Welkom op deze site. Hier is het mogelijk om heel goedkoop computers en componenten te kopen.
U moet een aantal stappen doen om de kaart te verkrijgen maar deze zijn gebazeert op de beste veiligheids manieren voor ONS en voor U. U loopt op deze manier 0% risico!
Wij hebben namelijk deze kaarten kunnen inporteren
via Amerika. Maar wel zeer iligaal! "van de vrachtwagen afgevallen". Wilt u hier niks mee te maken hebben wil ik U vragen deze site meteen te verlaten!
Welkom op deze site. Hier is het mogelijk om heel goedkoop computers en componenten te kopen.
U moet een aantal stappen doen om de kaart te verkrijgen maar deze zijn gebazeert op de beste veiligheids manieren voor ONS en voor U. U loopt op deze manier 0% risico!
Wij hebben namelijk deze kaarten kunnen inporteren
via Amerika. Maar wel zeer iligaal! "van de vrachtwagen afgevallen". Wilt u hier niks mee te maken hebben wil ik U vragen deze site meteen te verlaten!
Ik kon er net nog opkomen, maar na de hoofdpagina kwam ik niet meer verder. Blijkbaar was ik de druppel die de emmer deed overlopen, want:
The web site you are trying to access has exceeded its allocated data transfer
Nog ff de voorwaarden van de mirror kunnen plukken.
Site is reeds overleden.
BESTELFORMULIER:
"lees het formulier eerst goed door zodat U niet voor verassingen komt te staan. Na het verzenden van het formulier krijgt U het rekeningnummer waar het geld overgemaakt moet worden na ontvangst van het geld wordt het product 2dagen later opgestuur. mocht er iets mis zijn kunt u ons altijd mailen voor een adres waar we voor mocht er iets niet gewenst zijn hopelijk uw problemen kunnen oplossen. waarschijnlijk zal dit niet nodig zijn.
We sturen ook onder maar dat zijn een beperkt aantal
worden en pas vanaf 1november verstuurd. IVM onze veiligheid.
LET OP: bij de systemen moet er ook bij rembours een klein bedrag (onder overleg) van te voren worden overgemaakt. Omdat het hier om zeer waardevolle producten gaat."
Site is reeds overleden.
BESTELFORMULIER:
"lees het formulier eerst goed door zodat U niet voor verassingen komt te staan. Na het verzenden van het formulier krijgt U het rekeningnummer waar het geld overgemaakt moet worden na ontvangst van het geld wordt het product 2dagen later opgestuur. mocht er iets mis zijn kunt u ons altijd mailen voor een adres waar we voor mocht er iets niet gewenst zijn hopelijk uw problemen kunnen oplossen. waarschijnlijk zal dit niet nodig zijn.
LET OP: bij de systemen moet er ook bij rembours een klein bedrag (onder overleg) van te voren worden overgemaakt. Omdat het hier om zeer waardevolle producten gaat."
Verwijderd
Dikke LOL , dit geloof je toch niet.Op zondag 21 oktober 2001 21:41 schreef Jeroen_2002 het volgende:
BESTELFORMULIER:
Nee, natuurlijk niet !!!!!!!!!!!!!!!!!!Op zondag 21 oktober 2001 22:42 schreef minipolopikoler het volgende:
[..]
Dikke LOL , dit geloof je toch niet.
Bij die vorige actie heb ik voor de gein eens besteld onder 2 versch adressen. 1 rembours en 1 vooruitbetalen.
Rembours is nooit aangekomen en bij die andere heb ik tig mailtjes gehad omdat ik nog niet had betaald.
Vette oplichters dus. Maar aangeven kan niet omdat je zelf in de fout gaat.
Rembours is nooit aangekomen en bij die andere heb ik tig mailtjes gehad omdat ik nog niet had betaald.
Vette oplichters dus. Maar aangeven kan niet omdat je zelf in de fout gaat.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Vooraf betalen... alsof we zo dom zijn... als ze nou zouden zeggen dat je achteraf het geld kon storten, kijk dan zou het interessant zijn... 
Maar ja, eigenlijk mogen we het daar ook weer niet over hebben want da's illegaal...
Maar ja, eigenlijk mogen we het daar ook weer niet over hebben want da's illegaal...
misschien is het wel in Euro's en anders misschien in dollars en dan kom je al snel aan de 600/700 piek en dat kan natuurlijk wel
The devil is in the details.
Waarom zou dat niet kunnen? Er is hier helemaal namelijk geen sprake van heling, er heeft immers nooit zo'n transactie plaatsgevonden en zou de OvJ je ook nooit daarvoor kunnen vervolgen want aan de delictsomschrijving is niet voldaan.Vette oplichters dus. Maar aangeven kan niet omdat je zelf in de fout gaat.
Aangifte van oplichting moet zondermeer mogelijk zijn.
MMM klinkt idd wel erg leguber. Majah er zijn mensen die het doen.
| I've got permission to color outside the lines |
Khep laatst een mailtje gestuurd met de vraag hoe ze wilden garanderen dat het product verstuurd zou worden en ik m'n geld niet zomaar kwijt was.
Nooit een reactie over gehad
Waarom verbaast dat me niet
Nooit een reactie over gehad
Waarom verbaast dat me niet
Alleen de opzet al... ze geven zelf aan dat ze fout zitten.
Ik zou het zeker niet doen !!
Mjah je kan het proberen ze doen ook aan rembours... ben je je geld in elk geval niet kwijt.
Gestolen of restpartij wie zal het zeggen
Ik zou het zeker niet doen !!
Mjah je kan het proberen ze doen ook aan rembours... ben je je geld in elk geval niet kwijt.
Gestolen of restpartij wie zal het zeggen
Verwijderd
nou ik zal het sterker maken.
het zijn gewoon oplichters!!!!!!!!!!!!!!!!!!
laptops voor 2500,ja me reet.
ik weet wel zeker dat er niks opgestuurd word.
het zijn gewoon oplichters!!!!!!!!!!!!!!!!!!
laptops voor 2500,ja me reet.
ik weet wel zeker dat er niks opgestuurd word.
Pagina: 1