Toon posts:

Welk KT266A MoBo ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
welk mobo zouden jullie aanschaffen ????????
qua prijs, extra's erop en/of overclock mogelijkheden ??

De Gigabyte GA-7VTX-P of de GA-7VTX-H (met LAN onboard en 3D sound) of de MSI K7T266 Pro2 of de Epox EP-8KHA+.
qua prijs maakt het niet zoeveel uit, alleen dat de Gigabyte GA-7VTX-P 335,- is en de rest rond de 360,- a 380,-

Grtz
Twanvh
>:)

Verwijderd

/me wacht nog ff op de KR7-RAID van Abit :)

Verwijderd

[topic=284021/1/25]

lees maar

Verwijderd

Op zondag 21 oktober 2001 19:02 schreef HeNrY het volgende:
/me wacht nog ff op de KR7-RAID van Abit :)
/me gaat ook een Abit KR7-Raid kopen

Verwijderd

Op zondag 21 oktober 2001 19:17 schreef roalte.nl het volgende:

[..]

/me gaat ook een Abit KR7-Raid kopen
/me gaat misschien een A7V266-E kopen :)

;)

Verwijderd

Ik heb gister de MSI k7t266 pro-ru (raid) gekocht, wel vet dingetje.

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:07
Op zondag 21 oktober 2001 19:53 schreef iefje het volgende:

[..]

/me gaat misschien een A7V266-E kopen :)

;)
Me 2, maar ik wacht wel ff op een paar reviews. En dan maar kijken welke het beste eruit komt enzow.. Maar die asus gaat het wel goed doen denk ik. Dus daar zet ik nu mijn zinnen op. Die Abit is ook wel tof maar daar past me Alpha 8045 niet op.

En nu maar hopen dat die Alpha 8045 wel op die asus past, als ik die foto's zie, denk ik het van wel.

[ps iefje je was toch anti AMD :) ]

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

Op zondag 21 oktober 2001 19:55 schreef Genotix het volgende:
[ps iefje je was toch anti AMD :) ]
Na benchmarks te hebben gezien van die Athlon XP denk ik weer aan AMD :)

Verwijderd

Op zondag 21 oktober 2001 19:54 schreef Timz het volgende:
Ik heb gister de MSI k7t266 pro-ru (raid) gekocht, wel vet dingetje.
WAAR heb jij die gekocht????
vertel vertel vertel !!!!!!!

niet op zitten letten. dacht de k7t266 pro 2 ru.......

Verwijderd

Op zondag 21 oktober 2001 21:16 schreef Who_the_man het volgende:

[..]

WAAR heb jij die gekocht????
vertel vertel vertel !!!!!!!
Dit is wel een goe plankje .................:)

Afbeeldingslocatie: http://www.epox.nl/images/kt266a.jpg

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:03
Op zondag 21 oktober 2001 19:02 schreef HeNrY het volgende:
* D-Three wacht nog ff op de KR7-RAID van Abit :)
Persoonlijk zou ik ook dit MB kiezen. Abit maakt degelijke moederborden en hun SoftMenu-BIOS is natuurlijk wel gekend door iedere overclocker. Abit is misschien ietsje duurder, maar de KR7 zal zeker geen miskoop zijn. De KR7 zal trouwens ook U-ATA133 ondersteunen. Kan leuk zijn. *D

Verwijderd

Op zondag 21 oktober 2001 21:41 schreef Derma het volgende:

[..]

Dit is wel een goe plankje .................:)

[afbeelding][/url]
CoMMing :+

Verwijderd

Ik zou gewoon nog een tijdje wachten met het kopen van een KT266A, op dit moment is er nog een issue met de Athlon XP(de mem scores zijn stukken lager(100points) ten opzichte van de TB) daarnaast zijn er nog maar een paar borden uitgebracht en zijn er van die borden nog maar weinig reviews.

Ik zou ook zeker het Abit bordje afwachten, de layout ziet er weer goed uit + dat Abit in dit bordje misschien Abit engineerd heeft toegepast, oftewel dingetjes die het overclocken nog makkelijker maken. Het zou dus kunnen dat ze net als bij de TH7II een controller hebben die de PCI en FSB afzonderlijk van elkaar kan regelen. dat zou erg mooi zijn, want de KT266A heeft aardig wat overclock potentieel en met die dividers en wat PC2700 Ram moet een helehoop mogeljk zijn.

Maar dat is helaas nog niet zeker, maar toch iets om op te wachten, zeker daar Abit toch bekend staat om altijd net wat meer uit een chipset te persen qua performance.

• BenJoep
Op maandag 22 oktober 2001 10:43 schreef -THaVinNY- het volgende:
Ik zou gewoon nog een tijdje wachten met het kopen van een KT266A, op dit moment is er nog een issue met de Athlon XP(de mem scores zijn stukken lager(100points) ten opzichte van de TB) daarnaast zijn er nog maar een paar borden uitgebracht en zijn er van die borden nog maar weinig reviews.

Ik zou ook zeker het Abit bordje afwachten, de layout ziet er weer goed uit + dat Abit in dit bordje misschien Abit engineerd heeft toegepast, oftewel dingetjes die het overclocken nog makkelijker maken. Het zou dus kunnen dat ze net als bij de TH7II een controller hebben die de PCI en FSB afzonderlijk van elkaar kan regelen. dat zou erg mooi zijn, want de KT266A heeft aardig wat overclock potentieel en met die dividers en wat PC2700 Ram moet een helehoop mogeljk zijn.

Maar dat is helaas nog niet zeker, maar toch iets om op te wachten, zeker daar Abit toch bekend staat om altijd net wat meer uit een chipset te persen qua performance.
Dit is idd mijn idee, nog ff wachten. Maar die Abit daar past als ik die foto's zie me alpha 8045 niet op.

Verwijderd

Op maandag 22 oktober 2001 10:43 schreef -THaVinNY- het volgende:

Mijn broer zijn Abit BL7 kan ook die FSB los van de PCI en AGP zetten, echt vet handig.

Verwijderd

Op maandag 22 oktober 2001 11:18 schreef Genotix het volgende:

[..]

Dit is idd mijn idee, nog ff wachten. Maar die Abit daar past als ik die foto's zie me alpha 8045 niet op.
maar de layout is toch hetzelfde als de Abit KT7 ?

en die staat hier aan de Compatible kant, ik denk dat het toch gaat passen.

• BenJoep
Op maandag 22 oktober 2001 17:07 schreef Limited het volgende:

[..]

maar de layout is toch hetzelfde als de Abit KT7 ?

en die staat hier aan de Compatible kant, ik denk dat het toch gaat passen.
Mm dan word het wachten op een review van de asus en abit..

Pagina: 1