Weet iemand hoe ik me auto sneller kan laten rijden? Zelfs als ik me wings allebei op 1 zet (waarmee ik de bochten dus heeeeeeeel langzaam bij moet nemen omdat je dan letterlijk over de weg glijdt), blijven de anderen sneller op de rechte stukken (niet eerlijk
).
Ik zou de 'gear ratio' eens aanpassen. De versnellingen worden langer en je auto zal sneller gaan (max. 350 geloof ik). Je moet ze wel allemaal aanpassen, niet alleen 6, want anders klopt de overgang niet.
Succes is een keuze
heb ik inderdaad als eens mee zitten klooien, ik kom er alleen niet echt verder mee omdat je een bepaald "ritme" moet aanhouden ofzo (hoorde ik) en daar weet ik dus niets vanaf...Op zondag 21 oktober 2001 19:36 schreef Maxster4th het volgende:
Ik zou de 'gear ratio' eens aanpassen. De versnellingen worden langer en je auto zal sneller gaan (max. 350 geloof ik). Je moet ze wel allemaal aanpassen, niet alleen 6, want anders klopt de overgang niet.
yup it's on the PC (al een heel tijdje hoorOp zondag 21 oktober 2001 19:48 schreef PC-ICE het volgende:
is GP3 nou op de pc? komt het? is het te emuleren?
Verwijderd
dat meen je niet?!?!?!! maar.. negerns te koopOp zondag 21 oktober 2001 19:53 schreef MrBlackfly het volgende:
[..]
yup it's on the PC (al een heel tijdje hoor)
Ze hebben het over GRANPRIX-3.
Thy will see the light...
Daar wordt mee bedoeld dat je niet te grote afstanden tussen de versnellingen moet nemen, bijvoorbeeld een verschil van 15 tussen 3e en 4e versnelling en de andere allemaal dicht op elkaar.Op zondag 21 oktober 2001 19:45 schreef MrBlackfly het volgende:
[..]
heb ik inderdaad als eens mee zitten klooien, ik kom er alleen niet echt verder mee omdat je een bepaald "ritme" moet aanhouden ofzo (hoorde ik) en daar weet ik dus niets vanaf...
Probeer gewoon alle versnellingen gelijmatig te verlengen, dus allemaal 3 klikken verder en dan de baan weer op om het uit te proberen.
ja okeej, ik heb het al een beetje geprobeerd, en ik krijg dan wel een hogere topsnelheid, alleen trekt hij heeeeeel langzaam op, en dat is ook niet echt lekker...Op zondag 21 oktober 2001 21:31 schreef Raimond het volgende:
[..]
Daar wordt mee bedoeld dat je niet te grote afstanden tussen de versnellingen moet nemen, bijvoorbeeld een verschil van 15 tussen 3e en 4e versnelling en de andere allemaal dicht op elkaar.
Probeer gewoon alle versnellingen gelijmatig te verlengen, dus allemaal 3 klikken verder en dan de baan weer op om het uit te proberen.
je kunt de eerste 2 of 3 versnellingen (ligt ook aan het circuit) wat korter laten, en dan vanaf 3 de afstanden steeds iets groter maken.
Op circuits zoals hockenheim en monza heb je over het algemeen gewoon wat minder acceleratie ten bate van een hogere topsnelheid, omdat dat op die circuits veel belangrijker is.
Heb je trouwens de handleiding van GP3 al helemaal doorgelezen? Daar staat namelijk ook een hoop in over setups.
Op circuits zoals hockenheim en monza heb je over het algemeen gewoon wat minder acceleratie ten bate van een hogere topsnelheid, omdat dat op die circuits veel belangrijker is.
Heb je trouwens de handleiding van GP3 al helemaal doorgelezen? Daar staat namelijk ook een hoop in over setups.
ik heb geen handleiding (rara hoe kan dat?Op zondag 21 oktober 2001 22:35 schreef Raimond het volgende:
je kunt de eerste 2 of 3 versnellingen (ligt ook aan het circuit) wat korter laten, en dan vanaf 3 de afstanden steeds iets groter maken.
En, ben je nu trots op jezelf?Op zondag 21 oktober 2001 23:17 schreef MrBlackfly het volgende:
ik heb geen handleiding (rara hoe kan dat?)
dan heb je pech gehad en ga ik je ook niet verder helpen...
Als je te beroerd bent om 20 piek te betalen voor een top-sim dan bekijk je het maar
Als je te beroerd bent om 20 piek te betalen voor een top-sim dan bekijk je het maar
Verwijderd
Ik heb de demo van GP3 ongeveer 5 seconden geprobeerd. En toen heb ik het heel snel uninstalled.
Ik kan niet eens een eigen keyboard setup maken. Zoals pijltje vooruit = gasgeven
Ik kan niet eens een eigen keyboard setup maken. Zoals pijltje vooruit = gasgeven
Wat heeft dit nou weer met dit topic te maken?Op maandag 22 oktober 2001 10:38 schreef HlpDsK het volgende:
Ik heb de demo van GP3 ongeveer 5 seconden geprobeerd. En toen heb ik het heel snel uninstalled.
[off-topic]
de A-Z ,-. layout is een redelijk standaard layout. Zelf vindik deze errug fijn omdat je dan niet met 1 hand alles tegelijk hoeft te doen, maar ja ieder zijn smaak.
Gp3 met GpxPatch blijft gewoon top.
[/off-topic]
de A-Z ,-. layout is een redelijk standaard layout. Zelf vindik deze errug fijn omdat je dan niet met 1 hand alles tegelijk hoeft te doen, maar ja ieder zijn smaak.
Gp3 met GpxPatch blijft gewoon top.
[/off-topic]
Omdat het KAN, HOEFT het nog niet!
I haven't been ignoring you; I've been prioritizing you. Hanglooz; "chromeless windows en fullscreen zuigen allebei als een 1600Watt Nilfisk"
logt nu ook
dat vond ik in het begin met GP2 (ik praat nu over 5 jaar geledenOp maandag 22 oktober 2001 10:38 schreef HlpDsK het volgende:
Pagina: 1