The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Kan niet veel wezen..(qua graphics dan)
Maar, ik down hem ff, kijken wat het is
Laat dan maar hangen...
Als je ook die sys specs ziet..
DDPEEKIW
HT-addict in spe
DDPEEKIW
leuk spel hoor!
HT-addict in spe
zucht
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Nee, dat zijn alleen de codes zodat je kan beginnen met spelen (kopieerbeveiliging)Op dinsdag 23 oktober 2001 14:20 schreef party42 het volgende:
Bij de standaard *.nfo file die bij de ISO werd meegeleverd zaten volgens mij de oplossingen
zucht
Ik heb nu 8 missie's ofzo uitgespeeld en wil wel verder, maar in het missie scherm verschijnen geen nieuwe missie's meer
Weet iemand hoe ik weer nieuwe missie's krijg?
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
En ik zit vast, krijg een password niet snel genoeg gehackt. De trace loopt snel en dan moet ik disconnecten. Heel irritant.
3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1
Verwijderd
al geprobeert eem snellere trace versie te kopen???Op dinsdag 23 oktober 2001 16:37 schreef Rusty het volgende:
Nieuwe missies moet je op wachten toch. Gewoon een poos je tijd versnellen.
En ik zit vast, krijg een password niet snel genoeg gehackt. De trace loopt snel en dan moet ik disconnecten. Heel irritant.
edit: password cracker dus
DDPEEKIW
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
een tip:
maak in je users directory in de map waar je het spel hebt geinstalled een backup map, is wel handig, kben al twee keer opgepakt omdat ik iets verkeerds deed
nog een tip om gelijk veel geld te krijgen om het beste van het beste te krijgen:
let bij de missies op totdat je een missie krijgt met een missie waar je de naam moet traceren van een bankaccount, bij die missie is er namelijk een groot som geld: 1000000C. getransfert naar een bank, deze bank moet je even in je achterhoofd houden. Later heb je die nodig.
Dan moet je even sparen totdat je de HUD analyser of zoiets kan kopen en de HUD map trace ofz o, in ieder geval die twee HUD upgrades kopen. totale aanschafkosten: 30000
Als je dit hebt, moet je even sparen totdat je de monitorbypass en de proxybypass kan kopen, je moet dan wel de allesbeste version kopen voor beide bypasses. ook heb je een goeie logdeleter nodig. heb je dit gedaan dan connect je naar de bank waar dat grote bedrag opstaat. zet je bypasses aan en ga de account binnen. kijk hoeveel geld hij heeft, en ja hoor. een heeel groot bedrag
Maar.... nu komt het... je moet als de bliksem de logs verwijderen nadat je op transferknoppie hebt geramt, delete de log van de bankaccount waar je het geld hebt gejat. en log snel in bij je eigen bank en delete ook de log dat je het geld van dat account hebt gekregen.
Nu je al dit geld hebt en NIET gepakt ben kan je rustig ff inkopen doen
het was even wroeten en uitproberen, het lukte steeds maar niet. had ik eindelijk het geld werd ik binnen paar uur opgepakt ghehe! maar uiteindelijk had ik de manier gevonden om het geld te krijgen.
vandaag nog had ik een bankaccount gevonden met 2000000 C.
als je eenmaal een groot bedrag hebt hoef je geen zorgen meer maken voor de politie. je blaast gewoon je gateway op en je krijgt vanzelf een nieuwe van UPLINK.
Succes!
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Ff installeren op laptop, meenemen in de trein en dan n00b mensen bang maken
Op school installeren kan natuurlijk ook
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Verwijderd
Probeer hem windowed te draaien, voor command zie readme.txtOp woensdag 24 oktober 2001 17:42 schreef Maverick-X het volgende:
Ik heb de demo gedownload maar hij wil het niet doen:( Als ik hem opstart hoor ik wel geluid maar geen beeld (ja mijn normale achtergrond krijg ik te zien)
hehehe, gekkieOp woensdag 24 oktober 2001 17:15 schreef GeniusDex het volgende:
ik zoek ook full version. Samen met zijn allen kopen???
Verwijderd
Nu zit ik wel met een probleempje, moet namelijk bij een missie de status van een persoon een First Class Degree bijvoegen maar in welk vak doe ik dat??
Gewoon bij alle 4 invullen, werkt primaOp vrijdag 26 oktober 2001 00:33 schreef Maverick-X het volgende:
Heb hem aan de gaan, moets ff de opengl.dll verwijderen:)
Nu zit ik wel met een probleempje, moet namelijk bij een missie de status van een persoon een First Class Degree bijvoegen maar in welk vak doe ik dat??
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
Er is al een patch, ff downloaden van de siteOp woensdag 24 oktober 2001 09:58 schreef Sephiroth het volgende:
als ik mn USR backup, dan geeft ie een foutmelding als ik em wil opstarten...iemand enig idee!?
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
danoonje powerrrrrrrrrrrrrrrrrrOp vrijdag 26 oktober 2001 02:56 schreef Famoso het volgende:
[..]
Er is al een patch, ff downloaden van de site
DDPEEKIW
Verwijderd
Maaruh, ik zit nu ook een beetje vast, moet files deleten maar er is een een firewall, proxy EN monitor beveiliging, als je bij die files wilt moet je de firewall uitzetten, dit lukt wel, maar ik word vet snel getraced, ik heb maar 35 seconden en die firewall disabler duurt fucking lang.. iemand een id?
dunno
Verwijderd
De HUD_ConnectionAnalyser upgrade + Firewall/Proxy bypass v5 kopen, slechts 50000 credits ofzowOp Sunday 28 October 2001 14:00 schreef RoVe het volgende:
Bij mij springt ie er steeds uit in normal mode, dus ik speel in safemode wat wel relax is want ondertussen kan je gewoon ircen enzow
Maaruh, ik zit nu ook een beetje vast, moet files deleten maar er is een een firewall, proxy EN monitor beveiliging, als je bij die files wilt moet je de firewall uitzetten, dit lukt wel, maar ik word vet snel getraced, ik heb maar 35 seconden en die firewall disabler duurt fucking lang.. iemand een id?
OF
Je connect naar InterNIC, add 15 - 20 IPs en gebruikt die om te bouncen
Verwijderd
Verwijderd
31337 h4x0r3n in een game alleen denk ik dat dit op langer termijn wel saai gaat worden...
maargoed voorlopig dikke fun
Verwijderd
Ik was lekker op weg om leet haxor te gaan worden. Steeds als eerste bounce Interbla Testserver en dan verder. Dan na een hack snel het logfiletje waar "routed from 127.0.0.1" in staat op die Testserver deleten. Dat werkt als een zonnetje (tenminste....)
Ineens game over...gateway getermineerd
Hoe kunnen ze me gevonden hebben vraag ik me af??
Ik heb btw die hud connection analyser, hud tracer, monitor bypass versie 5, proxy bypass level 3 en firewall bypass level 2 dus het hacken ging al een stuk makkelijker dan op het begin..
Kan ik nog ergens terugzien wie me gepakt heeft en eventueel waarom?
Dis wel een heel erg verslavend spelleke btw
Verwijderd
Ik krijg alleen een klein blokje te zien die ik kan afsluiten of op pause kan zetten
Verwijderd
die analyseert de connectie, open die, je ziet dan een proxy dingetje.. klik op jouw proxy bypass ding, en schuif deze over de proxy op de hub connectio analyse, klik, en het rode lampje springt op groen (mits de goede versie)
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Gebruik bij het maken van een connectie altijd de InterNic server als eerste, daarna de Uplink test server, daarna alle andere servers die een blokje om hun vierkant hebben en dan allemaal die een gloed om zich heen hebben. Daarna moet je alleen over public servers heen bouncen en daarna naar de server die je wil hacken. Zo krijg je makkelijk 225 seconden om binnen te komen en je job te doen. Als je dan klaar ben delete je alleen de logs waar instaat dat je als admin bent ingelogd en dat je de fileserver bent binnegekomen en alle andere dingen die je hebt gedaan behalve de log waar in staat dat je geconnect hebt, als je afsluit namelijk, laat je ook een log achter en op deze manier is het net alsof je ingelogd bent en na een tijdje weer uitgelogd bent zonder iets te doen.
Als je dit hebt gedaan moet je zonder te bouncen naar de internic server gaan en daar met de password cracker het wachtwoord van de admin cracken, deze verandert nooit. Verwijder vervlogens de logs waarin staat dat je bent ingelogd als admin en de logs waarin staat '127.0.0.1 routed to ........', het gevolg is dat je bijna niet te tracen bent, alleen banken kunnen je op deze manier nog vinden.
Ook is er een server die op internic staat die Protovision Game server heet, als je hier op klikt kom je bij een scherm waar je een wachtwoord in moet vullen, die niet te cracken is. Vul hierin het wachtwoord dat het jongetje uit de film 'wargames'gebruikt in en kijk nadat je de dingen hebt gedaan die je kan maar eens bij het nieuws.
i76 | Webdesignersgids | Online Gitaarlessen & Muziekwinkels
maar als je bij banken inbreekt kun je het beter wel doen
(ik heb btw een bank gekraakt en een paar ton overgemaakt....maar nu is het spel nie meer leuk
InterNIC, connecten en dan gewoon search klikken, staan alle servers van de hele wereld inOp dinsdag 18 december 2001 01:49 schreef silentsnow het volgende:
He, ff een snelle vraag: (over Uplink dus)
Ik heb per ongeluk alle Gateways gedelete!! Die Gateways die je dus gebruikt voor een hack. Hoe kan ik ze terug krijgen?? Of is dat niet mogelijk?
Verwijderd
weet je ook waar???Op zondag 28 oktober 2001 10:46 schreef illem het volgende:
kun je dit spel ook al in de winkel kopen?
ik kan hem niet vinden.
ik wil hem namelijk heel graag hebben.
alfast bedankt WREbwWa7zX
Verwijderd
jawel je moet naar intenic en ze weer op hallenOp dinsdag 18 december 2001 15:08 schreef Tweetyfrk het volgende:
[..]
InterNIC, connecten en dan gewoon search klikken, staan alle servers van de hele wereld inff filteren, en op plusjes klikken.
als je die ook nit meer hebt heb je een probleem
Ow ja het betreft de DEMO full mag ik niet posten want dan heb ik een ban tepaken
Verwijderd
ik heb alleen de demo en ik wil graag de echte.
zo ja kun je dan ff reageren.
Verwijderd
ik was toen nog raar en ik heb nu van mijn fouten geleert dus nee en ik heb hem al
Verwijderd
de klusjes die ik nu krijg zijn moeilijkheidsgraad 5 (firewall/proxy-securitie)
Verwijderd
Je koopt die Voice recorder. Je connect naar de Public server van het bedrijf waarvan je hem moet hebben. Je ziet dan 2 namen, klik op het plusje bij de naam van de admin, bij je bookmarks zie je nu een tel. nummer staan. Start de voice recorder op en bel naar dat nummer, wacht totdat het gesprek is afgelopen, sluit NIET de recorder. Hack gewoon de bank/wat dan ook en als je bij het voice gedeelte bent moet je gewoon de recorder af laten spelenOp woensdag 26 december 2001 19:14 schreef joris.s het volgende:
en ik heb ok nog een vraag
hoe werkt dat voise gebeuren?? ik wet het namelijk niet
[topic=361909/1/25]
I'm not deaf, I'm just ignoring you.
Verwijderd
maar waarom kan ik niet in de bank komen.Op woensdag 26 december 2001 20:53 schreef Terr het volgende:
[..]
Je koopt die Voice recorder. Je connect naar de Public server van het bedrijf waarvan je hem moet hebben. Je ziet dan 2 namen, klik op het plusje bij de naam van de admin, bij je bookmarks zie je nu een tel. nummer staan. Start de voice recorder op en bel naar dat nummer, wacht totdat het gesprek is afgelopen, sluit NIET de recorder. Hack gewoon de bank/wat dan ook en als je bij het voice gedeelte bent moet je gewoon de recorder af laten spelen
is er nog een bepaalde stem die wel werkt???
http://www.angelfire.com/apes/informatica/uplink.jpg
hier ben ik nu
ik kan wel op de server komen en inbreken maar ik weet niet wat ik moet veranderen (het lukt niet)
Plaatjes linken via Angelfire werkt niet. Upload je plaatje anders ff hier: http://www.endoria.net/upload/Op vrijdag 11 januari 2002 18:01 schreef S_trAngeR het volgende:
Ik zit een beetje vast in uplink kan iemand mij helpen??
http://www.angelfire.com/apes/informatica/uplink.jpg
hier ben ik nu
ik kan wel op de server komen en inbreken maar ik weet niet wat ik moet veranderen (het lukt niet)kan iemand me helpen??
Je moet in die missie via de world map, via veel verschillende servers connecten naar de server. In die server moet je inloggen als 'readwrite' en dan moet je je password cracker pakken. Als je ingelogd bent moet je die persoon opzoeken, en dan kan je simpel zijn status veranderen.
Af en toe krijg je de melding 'Action disabled by Proxy server' dan moet je ff een Proxy Disabeler van de Uplink Internal services machine halen.
Suc6