PHP Nuke + ruimte server

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

• Beyond
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:40

Beyond

Dussssss.......

Topicstarter
Ik wil ws PHP Nuke gebruiken voor een kleine voetbalvereniging. Ik heb maar 20 mb ruimte bij
een hostings provider. Is dit wel genoeg ?
Ik doel hier meer op de grote van de database.

Al het goeie.......

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Met een beetje geluk tellen ze de grootte van je database niet op bij je schijfruimte, dan haal je het wel denkik.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 07:59

chem

Reist de wereld rond

ja.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

in dat geval geen problemen, de files zijn echt niet groot.... goed te doen, draai het pakket nu ook bij verschillende providers, geen problemen nog gehad.

Verwijderd

<font color=blue>spam</font> ik heb het opgezet met een vriend van mij, erg goedkoop zijn we vind ik zelf neem maar eens een kijkje en laat horen wat je wilt

[ Voor 15% gewijzigd door D2k op 03-01-2003 11:16 ]

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-01 11:25

D2k

P&W -> I&T

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:35

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Let wel op dat je MySQL database ondersteuning nodig hebt.. en dit is niet goedkoop!

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:49
Voor je 20MB gevuld hebt met data, artikelen en images, dan ben je wel even verder. Let wel even op de grootte van je PHPNuke bestanden zelf. Ik gebruik PostNuke en die heeft al 9MB nodig (nadat ik al wat overbodige taalondersteuning eruit had gesloopt). Als PHPNuke evenveel nodig heeft dan heb je dus nog 11 MB over voor data.

offtopic:
Ik hoop dat je weet dat PHPNuke extreem veel beveiligingsissues heeft gehad en nog steeds heeft. Misschien dat je moet overwegen om PostNuke te gaan gebruiken.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 januari 2003 @ 11:13:
<font color=blue>spam</font> ik heb het opgezet met een vriend van mij, erg goedkoop zijn we vind ik zelf neem maar eens een kijkje en laat horen wat je wilt
OMG een topic kicken om te spammen :/ Hoe triest kun je zijn

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-08 20:08
Hmja, oud topic :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.