ik ben nie gek, ik ben een vliegtuig
heb je wel Udma aan staan op je hdd en je dvd speler? het kan namelijk iets te maken hebben met het feit dat de cpu simpelweg zo druk bezig is met het decoderen van de audiostream en het ophalen van de data dat hij er geen tijd meer voor heeft
check ff bij aparaatbeheer onder win98 bij hdd's
check ff bij aparaatbeheer onder win98 bij hdd's
A wise man's life is based around fuck you
Standaard probleem icm met een VIA chipset. Ben bang dat je zal moeten wachten totdat of Creative of VIA iets in hun drivers veranderen
Ctrl4Dkn: ESP32 (Floor) Heat Controller With Daikin (Heatpump) Support - https://github.com/arnova/ctrl4dkn
was dat niet in combo met de sblive?
naja ik gebruik geen via chipset (gelukkig) dus daar kan ik ook niet echt gegronde uitspraken over doen.
naja ik gebruik geen via chipset (gelukkig) dus daar kan ik ook niet echt gegronde uitspraken over doen.
A wise man's life is based around fuck you
Verwijderd
Soort gelijk probleem heb ik ook, voor de spec. van mijn Pc zie mijn sig.
Als ik een DVD afspeel met de software die meegeleverd is met de Creative DVD speler en de Dxr3 kaart is het geluid prima, alleen zijn de menu's (met full screen) behoorlijk door elkaar gegooid. Gebruik ik bijvoorbeeld de software die bij mijn V7700 mee werd geleverd (heet geloof ik ASUSDVD ofzo) heb ik vele malen beter beeld en zijn de menu's in full screen ook in orde, alleen ruist het geluid giganties ... dus het lijkt mij in geen geval aan de VIA chipset te liggen, want het geluid kan wel goed.
Nu nog het beeld en het geluid samen goed ...
Als ik een DVD afspeel met de software die meegeleverd is met de Creative DVD speler en de Dxr3 kaart is het geluid prima, alleen zijn de menu's (met full screen) behoorlijk door elkaar gegooid. Gebruik ik bijvoorbeeld de software die bij mijn V7700 mee werd geleverd (heet geloof ik ASUSDVD ofzo) heb ik vele malen beter beeld en zijn de menu's in full screen ook in orde, alleen ruist het geluid giganties ... dus het lijkt mij in geen geval aan de VIA chipset te liggen, want het geluid kan wel goed.
Nu nog het beeld en het geluid samen goed ...
Pagina: 1