Ik wil een door mij gecompileerd java .class bestand omzetten naar .exe met jexegen. Hoe doe ik dat ? Eerdere pogingen mislukten. Aangezien Microsoft neit echt duidelijke helpteksten heeft meegeleverd stel ik deze vraag maar hier
.
dit forum heeft een erg handige search ik stel voor dat je die eerst gebruikt:
[search=java to exe]
anders heb je altijd nog google
[search=java to exe]
anders heb je altijd nog google
Het is natuurlijk niet echt gewenst dat je ineens een salvo topics afschiet.
Een beetje zelf-studie en wat zoeken kan geen kwaad.
Een beetje zelf-studie en wat zoeken kan geen kwaad.
Als je serieus met Java aan de slag wilt is native compilatie geen optie. Wellicht dat de Microsoft Java SDK dit biedt, maar die is volledig achterhaald. Java is veel verder doorgegroeid en je doet er goed aan om gewoon met J2SE versie 1.3 of 1.4 aan de slag te gaan. De Microsoft SDK kan in feite afgeschreven worden. De enkele gebruikers van J++ zullen hun heil vinden in J2SE of C#/J# in Microsoft .NET ...
Zie ook de tips die ik je andere (vele) topics gaf. Verdiep je eerst eens in wat zaken en spring niet het ene onderwerp naar het andere. De wereld lijkt dan onnodig complex en veel begrip zal het niet opleveren.
Zie ook de tips die ik je andere (vele) topics gaf. Verdiep je eerst eens in wat zaken en spring niet het ene onderwerp naar het andere. De wereld lijkt dan onnodig complex en veel begrip zal het niet opleveren.
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Verwijderd
Manta is a native Java compiler. It compiles Java source codes to x86 executables. Its goals are to beat the performance of all current Java implementations. Currently it already contains a highly efficient RMI implementation (source code compatible with std. RMI). It is currently about 30 times faster than standard implementations. Class libraries are taken from kaffe, classpath and partly homebrew.
Pagina: 1