Hulp nodig met kiezen van GeForce 3

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• McCloud
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-10-2025
Ik ga binnenkort een GeForce 3 videokaart aanschaffen. Welke kaart geeft het beste 2d beeld en video-out? Ik zit te twijfelen tussen een Leadtek Winfast GeForce 3 TDH en een Gainward CardExpert GeForce 3.
Heeft iemand suggesties??

• EvolutionX
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 08:08
Als je 2d beeldkwaliteit zo belangrijk vindt,
waarom ga je niet voor de Radeon 8500 :P

.

• James_Watt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-08 15:56
De Leadtek GF3 heeft een Tv-out met 1024-768 resolutie en
de Gainward 800-600 echter deze heeft ook video in!

Wat ik me nog afvraag is of de tv-out nu eindelijk beeldvullend is, zoniet dan neem ik degene die compatibel is met het welbekende Tv-Tool :?

De kwaliteit zal verder niet veel uitmaken behalve dat de leadtek wat warmer is...

Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Op zondag 21 oktober 2001 18:22 schreef EvolutionX het volgende:
Als je 2d beeldkwaliteit zo belangrijk vindt,
waarom ga je niet voor de Radeon 8500 :P
Omdat hij een Geforce 3 wil....zie topic.

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

Verwijderd

Een PowerColor GeForce III? Die dingen rulen! :9~

• r.schifferling
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-09-2025
Hoi ,
je moet hier eens kijken ,
http://www.hardocp.com/reviews/vidcards/abit/silurogf3/index2.html is ook een goede kaart.

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:19
Ehm het maakt geen kont uit wat je neemt man. Maareh waarom niet de Ti500.. >:) En anders de Ti200 als je wat minder geld uit wilt geven, en yah die radeon is misschien wel een optie. Maarjah als je die reviews ziet dan zou ik er nog ff mee wachten, want die drivers zijn nog zow slecht als vlokken in je konthaar. :+

| I've got permission to color outside the lines |

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03-2025
vind de Gainward nogsteeds een van de lekkerste.
zekers omdat hij zo geil is met oc'en

Verwijderd

Ik heb die Leadtek.........erg goede kaart :) ....lekker snel :) ......maaaaaar....

HIJ WORDT HEEL HEET ! :(

Je kan bijna de koelribben niet meer aanraken ! :(

Maar ik ben er tevreden mee... *D

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Ik spreek uit ervaring hier, ik heb met meeste GF3 gewerkt en de THD is by far de beste. TV-out is heel goed, en OC'd perfect. Hardware moitoring heeft ie ook.
Zet een 80mm fan op de snik en je kunt tot 260+/560+.

Ik vindt de elsa GF3 nog steeds ook een van de betere, maar gainward, ik snap wrom zo veel mensen die kaart zo prachtig vinden. Persoonlijk vind ik em brak, slecht 2D,(in verhouding tot de andere) en OC? Nou nee

Neem de TDH en OC ur ass off
Pagina: 1