Toon posts:

[.net] waar visual studio downloaden?

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet er iemand waar ik Visual Studio.NET kan downloaden ? Je kan het bij Microsoft wel bestellen op cd maar dat kost je weer 2o gulden verzendkosten. Aangezien ikkabel heb download ik eigenlijk veel liever.

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Ik denk dat ze niet alleen voor het verzenden 20 piek vragen hoor..

Verwijderd

Zit bij de PC Magazine.

Verwijderd

[nm]

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 oktober 2001 18:19 schreef Timpie2000 het volgende:
Ik denk dat ze niet alleen voor het verzenden 20 piek vragen hoor..
Nee dat zal ook welniet. Maar bij RedHat zijn ze nog slimmer :

Linux is in principe gratis, als je het koopt kost het slechts productiekosten. Maar waarom kost RedHat linux dan 180 gulden ??

Daar kunnen ze bij Microsoft nog wat van leren...

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-05 12:23

chem

Reist de wereld rond

kan iemand uitsluitsel geven over de legaliteit hiervan?

anders gaat-ie op slot.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Misschien, heel misschien een k*t-topicnaam???

Maar heb geen antwoord op je vraag alleen gaarne je topic aanpassen want dit werkt misleidend en irritant.

Verwijderd

Topicstarter
volkomen legaal, visual studio.net is te bestellen op cd voor slechts verzendkosten en ze zeggen zelf dus dat het gratis is.

Verwijderd

Op zondag 21 oktober 2001 18:22 schreef chem het volgende:

anders gaat-ie op slot.
Chem: ik heb VisiualStudio Beta 2 op DVD gekocht bij PC Magazine van afgekopen week. Jaargang 3 nummer 9.

Verwijderd

Topicstarter
BEDANKT dan zal ik de Pc magazine ook maar es kopen.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-05 12:23

chem

Reist de wereld rond

Op zondag 21 oktober 2001 18:23 schreef Gomez12 het volgende:
Misschien, heel misschien een k*t-topicnaam???

Maar heb geen antwoord op je vraag alleen gaarne je topic aanpassen want dit werkt misleidend en irritant.
al gedaan

en als-ie idd tegen verzendkosten word verstuurd zie ik geen probleem ;)

btw is 20 piek nou echt zoveel :?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

Topicstarter
OK bedankt

ps waar kan ik de topic naam veranderen of kun je dat alleen als admin ??

Verwijderd

Op zondag 21 oktober 2001 18:29 schreef blurbieblurb het volgende:
OK bedankt

ps waar kan ik de topic naam veranderen of kun je dat alleen als admin ??
Alleen admins :)

Deze is het: http://www.pcmag.nl/pcmagazine.cfm

Zie ronde geval linksboven :)

Verwijderd

Op zondag 21 oktober 2001 18:22 schreef chem het volgende:
anders gaat-ie op slot.
De Vstudio.net cdtjes zijn momenteel erger dan de compuserve cdtjes echt uit ieder tijdschriftje komen ze vallen, te downloaden is ie echter alleen op de msdn subscriber site en dat kost iets meer dan 2 tientjes >:)

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11-2025
De .NET Framework SDK beta 2 is in ieder geval gratis te downloaden en biedt ook alle benodigde functionaliteit. Bovendien kan het ook weleens meer inzicht verschaffen in .NET dan Visual Studio.

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

Verwijderd

Topicstarter
De framework sdk heb ik al maar ik zocht een goede editor. Er zijn op dit moment zeker geen andere WYSIWIG programma's beschikbaar ? Dan wordt het toch maar een simpele editor met syntax highlighting.

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11-2025
wysbla is toch alleen nuttig voor het tekenen van GUIs. Dat is gelijk niet de grote kracht van .NET. Het is veel leerzamer om de interessante aspecten van .NET te verkennen dan GUIs te tekenen IMHO :) . Er zijn al vrij veel editors met syntax kleuring voor C# . Als je een favo Java editor hebt kan je die in feite ook best gebruiken...

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

Verwijderd

Ik heb ultra edit tijden gebruikt als C# editor, goed het is niet zo gelikt als vs.net met z'n intelisense en toeters en bellen maar voldoet prima.

Verwijderd

Een redelijk complete lijst van editors voor C# is te vinden op www.csharpindex.com/downloads/texteditors.asp

• Voxie2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-03 15:29

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Het spijt me zeer, maar als ik kijk op microsoft.nl/visualstudio dan kom ik toch echt prijzen van 1200 tot 2100 euro tegen!... Weet iemand hoe dit komt, hoe de licentiestructuur in elkaar zit en wat de verschillen zijn? Ik wil graag namelijk ook visual studio.

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-04 22:08
Het zou te maken kunnen hebben met het feit dat de actie bijna 4 jaar geleden was. Overigens, inmiddels zijn we aan Visual Studio.NET 2005 Beta toe, en die is ook weer gratis te downloaden. Niet vanaf microsoft.nl, maar wel vanaf MSDN.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:24

Tys

Mocht je een student zijn: http://www.e-academy.com/ (moet je even op school nagaan ver de school daarin meewerkt)
Er dwaalt ergens een blad rond waar Visual Studio 2005 Beta 2 bij zit, heb de DVD wel, maar geen flauw idee bij welk van de honderden boekjes die hoort.

En VS 2003 kost wat maar dan heb je ook wat hoor

[ Voor 12% gewijzigd door Tys op 30-05-2005 08:00 ]

My flight statistics: (449.638km in 124 flights) Next trips: Estonia, Latvia, Lithuania

Verwijderd

Thiaz schreef op maandag 30 mei 2005 @ 07:59:
Er dwaalt ergens een blad rond waar Visual Studio 2005 Beta 2 bij zit, heb de DVD wel, maar geen flauw idee bij welk van de honderden boekjes die hoort.
.NET Magazine zit een DVD bij met daarop VS2005 Beta 2.
Het blad is gratis.

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-05 09:42

markvt

Peppi Cola

visual studio 2005 beta komt binnenkort ook weer overal bij iig bij .net magazine

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2001 @ 20:02:
De framework sdk heb ik al maar ik zocht een goede editor. Er zijn op dit moment zeker geen andere WYSIWIG programma's beschikbaar ? Dan wordt het toch maar een simpele editor met syntax highlighting.
Een gratis alternatief van Microsoft is dan natuurlijk Visual Studio 2005 Express, en daar kun je op deze afdeling van Microsoft meer informatie over vinden.

Verwijderd

VS is alles behalve gratis. Je kunt nu gratis beta's downloaden van VS 2005 en VS 2005 lite, maar zodra ze final zijn zullen ze alles behalve gratis zijn (alhoewel VS Lite wel redelijk betaalbaar gaat worden waarschijnlijk).

• KnoppenSpook
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-09-2023
Je zou ook kunnen kijken naar SharpDevelop http://www.icsharpcode.net/OpenSource/SD/
Dit is een opensource editor WYSIWYG voor Forms etc etc.

Misschien interessant voor je?

/me weet geen leuke quote voor in zijn signature

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 19:09

pjvandesande

GC.Collect(head);

Wat is nou precies je vraag, waar je de BETA's kunt downloaden?

Als dat je vraag is dan kun je hier even kijken.

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:00
Eh, ja.
Beetje zinloze kick.

https://fgheysels.github.io/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.