Weet er iemand waar ik Visual Studio.NET kan downloaden ? Je kan het bij Microsoft wel bestellen op cd maar dat kost je weer 2o gulden verzendkosten. Aangezien ikkabel heb download ik eigenlijk veel liever.
Nee dat zal ook welniet. Maar bij RedHat zijn ze nog slimmer :Op zondag 21 oktober 2001 18:19 schreef Timpie2000 het volgende:
Ik denk dat ze niet alleen voor het verzenden 20 piek vragen hoor..
Linux is in principe gratis, als je het koopt kost het slechts productiekosten. Maar waarom kost RedHat linux dan 180 gulden ??
Daar kunnen ze bij Microsoft nog wat van leren...
kan iemand uitsluitsel geven over de legaliteit hiervan?
anders gaat-ie op slot.
anders gaat-ie op slot.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Misschien, heel misschien een k*t-topicnaam???
Maar heb geen antwoord op je vraag alleen gaarne je topic aanpassen want dit werkt misleidend en irritant.
Maar heb geen antwoord op je vraag alleen gaarne je topic aanpassen want dit werkt misleidend en irritant.
volkomen legaal, visual studio.net is te bestellen op cd voor slechts verzendkosten en ze zeggen zelf dus dat het gratis is.
Verwijderd
Chem: ik heb VisiualStudio Beta 2 op DVD gekocht bij PC Magazine van afgekopen week. Jaargang 3 nummer 9.Op zondag 21 oktober 2001 18:22 schreef chem het volgende:
anders gaat-ie op slot.
al gedaanOp zondag 21 oktober 2001 18:23 schreef Gomez12 het volgende:
Misschien, heel misschien een k*t-topicnaam???
en als-ie idd tegen verzendkosten word verstuurd zie ik geen probleem
btw is 20 piek nou echt zoveel
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Verwijderd
Alleen adminsOp zondag 21 oktober 2001 18:29 schreef blurbieblurb het volgende:
OK bedankt
ps waar kan ik de topic naam veranderen of kun je dat alleen als admin ??
Deze is het: http://www.pcmag.nl/pcmagazine.cfm
Zie ronde geval linksboven
Verwijderd
De Vstudio.net cdtjes zijn momenteel erger dan de compuserve cdtjes echt uit ieder tijdschriftje komen ze vallen, te downloaden is ie echter alleen op de msdn subscriber site en dat kost iets meer dan 2 tientjesOp zondag 21 oktober 2001 18:22 schreef chem het volgende:
anders gaat-ie op slot.
De .NET Framework SDK beta 2 is in ieder geval gratis te downloaden en biedt ook alle benodigde functionaliteit. Bovendien kan het ook weleens meer inzicht verschaffen in .NET dan Visual Studio.
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
De framework sdk heb ik al maar ik zocht een goede editor. Er zijn op dit moment zeker geen andere WYSIWIG programma's beschikbaar ? Dan wordt het toch maar een simpele editor met syntax highlighting.
wysbla is toch alleen nuttig voor het tekenen van GUIs. Dat is gelijk niet de grote kracht van .NET. Het is veel leerzamer om de interessante aspecten van .NET te verkennen dan GUIs te tekenen IMHO
. Er zijn al vrij veel editors met syntax kleuring voor C# . Als je een favo Java editor hebt kan je die in feite ook best gebruiken...
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Verwijderd
Ik heb ultra edit tijden gebruikt als C# editor, goed het is niet zo gelikt als vs.net met z'n intelisense en toeters en bellen maar voldoet prima.
Verwijderd
Een redelijk complete lijst van editors voor C# is te vinden op www.csharpindex.com/downloads/texteditors.asp
Het spijt me zeer, maar als ik kijk op microsoft.nl/visualstudio dan kom ik toch echt prijzen van 1200 tot 2100 euro tegen!... Weet iemand hoe dit komt, hoe de licentiestructuur in elkaar zit en wat de verschillen zijn? Ik wil graag namelijk ook visual studio.
Het zou te maken kunnen hebben met het feit dat de actie bijna 4 jaar geleden was. Overigens, inmiddels zijn we aan Visual Studio.NET 2005 Beta toe, en die is ook weer gratis te downloaden. Niet vanaf microsoft.nl, maar wel vanaf MSDN.
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Mocht je een student zijn: http://www.e-academy.com/ (moet je even op school nagaan ver de school daarin meewerkt)
Er dwaalt ergens een blad rond waar Visual Studio 2005 Beta 2 bij zit, heb de DVD wel, maar geen flauw idee bij welk van de honderden boekjes die hoort.
En VS 2003 kost wat maar dan heb je ook wat hoor
Er dwaalt ergens een blad rond waar Visual Studio 2005 Beta 2 bij zit, heb de DVD wel, maar geen flauw idee bij welk van de honderden boekjes die hoort.
En VS 2003 kost wat maar dan heb je ook wat hoor
[ Voor 12% gewijzigd door Tys op 30-05-2005 08:00 ]
My flight statistics: (449.638km in 124 flights) Next trips: Estonia, Latvia, Lithuania
Verwijderd
.NET Magazine zit een DVD bij met daarop VS2005 Beta 2.Thiaz schreef op maandag 30 mei 2005 @ 07:59:
Het blad is gratis.
visual studio 2005 beta komt binnenkort ook weer overal bij iig bij .net magazine
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Verwijderd
Een gratis alternatief van Microsoft is dan natuurlijk Visual Studio 2005 Express, en daar kun je op deze afdeling van Microsoft meer informatie over vinden.Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2001 @ 20:02:
De framework sdk heb ik al maar ik zocht een goede editor. Er zijn op dit moment zeker geen andere WYSIWIG programma's beschikbaar ? Dan wordt het toch maar een simpele editor met syntax highlighting.
Verwijderd
VS is alles behalve gratis. Je kunt nu gratis beta's downloaden van VS 2005 en VS 2005 lite, maar zodra ze final zijn zullen ze alles behalve gratis zijn (alhoewel VS Lite wel redelijk betaalbaar gaat worden waarschijnlijk).
Je zou ook kunnen kijken naar SharpDevelop http://www.icsharpcode.net/OpenSource/SD/
Dit is een opensource editor WYSIWYG voor Forms etc etc.
Misschien interessant voor je?
Dit is een opensource editor WYSIWYG voor Forms etc etc.
Misschien interessant voor je?
/me weet geen leuke quote voor in zijn signature
Wat is nou precies je vraag, waar je de BETA's kunt downloaden?
Als dat je vraag is dan kun je hier even kijken.
Als dat je vraag is dan kun je hier even kijken.
Eh, ja.
Beetje zinloze kick.
Beetje zinloze kick.
https://fgheysels.github.io/
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()