Toon posts:

Redundant

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb afgelopen vrijdag de KFS801 gekocht dit is echter een file server met een redundant voeding maar ik had een vraag over deze redundant het is een 2*300W ik weet dat de voedingen elkaar kunnen opvangen maar kunnen ze ook elkaar opvullen zodat ik 600 W aan voeding heb ?

zie hier de link :

http://www.bonchic.nl/pages/products/productset.php4

Siprus.

Verwijderd

Topicstarter
weet niemand dit !!

denk het toch wel hé !!!

Verwijderd

RAID = Redundant Array of Independent Discs.
Bij raid zijn meerdere mogelijkheden, dat is misschien ook hier het geval..

woordenboek:
redundant = overlopend

Technisch gezien is het natuurlijk mogelijk om dit voorelkaar te krijgen, maar of de voedingen hier speciaal voor gemaakt zijn weet ik niet

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

De voeding met de minste interne weerstand levert de meeste stroom, dus die overlijdt het snelst, tot 600W zou ik dus maar niet gaan. 500 lijkt mij veiliger.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
600 is wel errrrug veel

maar zou het later niet nodig zijn, als AMD zo doorgaat, om echt voedingen van een paar megawatt te nemen?
want dat is eigelijk iets waar imo niet echt op gelet wordt bij het maken van hardware
of toch wel?

Verwijderd

Op zondag 21 oktober 2001 19:36 schreef ikbenveldmuis het volgende:
600 is wel errrrug veel
Mwha, voor een goede server is dit niet zoveel, SGI :?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
zo redundant is ie niet, (tenminste als ik het juiste plaatje heb gezien)

er zit maar 1 stroomstekker ingang op?? wat nou als iemand perongeluk de stekker uit het stopcontact haalt? (of de ups voor je powersupply op zit overlijdt? dan ligt gelijk je hele server plat..

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
nou misschien zie e het op het plaatje niet zo goed maar ik heb hier toch echt 2 stroomstekker ingangen om het maar zo te formuleren
Pagina: 1