muis wel / muis niet

Pagina: 1
Acties:

• -NJ-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-12-2025
ik heb een (klein) probleempje met herkennen v/d muis door win98. het gekke is dat ie meestal na het opstarten van win98 gewoon wordt herkend & werkt, maar dat soms (denk zo 1 op de 4 keer) de muis niet wordt herkend. het enige dat me dan rest is herstarten - waarna alles weer normaal is... systeem werkt verder goed stabiel, maar t blijft vervelend om af en toe vanwege die muis (logitech pilotmouse) te moeten rebooten... ik gebruik gewoon de standaard win98 muisdrivers - het bios geeft verder geen foutmeldingen... iemanand enig idee waar dit aan ligt :?

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat

Verwijderd

als je een tweede pc hebt kan je even proberen of die muis daar dezelfde kuren heeft (zoja, ligt het probleem bij de muis).

kheb zelf een muis met kabelbreukje ergens liggen en die doet het soms, maar wordt wel gewoon herkend bij het opstarten.. dus dat is het niet..

Verwijderd

Check anders ff of je ps-2 busje loszit.

• -NJ-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-12-2025
heb toch n vermoeden dat het iets met de software van doen heeft, heb al n andere muis geprobeerd, die doet precies hetzelfde, het ps2 busje zit zo te zien goed vast, zie ook geen kabelbreuken ofzo, naja, ik blijf nog wel ff verder zoeken...

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat

• OfNoAvail
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:54

OfNoAvail

Beter een half gezegde...

Ik zit met zo'n zelfde soort probleem... Ik heb een logitech dual optical (hij is fijn! :P) Maar ik heb wanneer ik me computer opstart nadat hij volledig uit is geweest dus ook geen muis... wel een pijltje, maar geen beweging en knoppen.

Wanneer ik dan de computer herstart (ctrl,alt,del of met reset knop) dan doet de muis het wel...

Ik weet zeker dat het niet aan de muis ligt want die doet 't op andere compu's wel goed. Ik heb 'm trouwens in een USB poort hangen.

'k snap d'r geen drol van, maar ik denk dat ik de boel maar opnieuw ff d'r op zet.

trouwens, niet dat deze info helpt met je probleem, maar toch :+