Je hoeft echt niet je hele user.ini te laten zien
Maar goed nu weten we ook wat je favoriete gameplay is --> domination 
Maar goed.. ontopic maar weer
Bier, Whiskey en Metal!!
nee man niks domination.Op zondag 21 oktober 2001 20:02 schreef Makheloth het volgende:
Je hoeft echt niet je hele user.ini te laten zienMaar goed nu weten we ook wat je favoriete gameplay is --> domination
hmmm... ik had het weer eens verkeerd... Maar dat is weer een heel ander onderwerp dan waar de topic over gaat.. Dus ontopic maar weer, anders gaat het verkeerd..DEATHMATCH!!!!
Verwijderd
Verwijderd
dankuOp zondag 21 oktober 2001 20:28 schreef Maiar het volgende:
CyberTijn..wel eens met je gespeeld op spammie jolt..je bent inderdaad een goede speler..en over het kunnen spelen met pijltjes toetsen...zullen het maar een keer gaan testen dan?
Toen was ik zeker nog geen GoT-memberHier was toch al een topic over?
sure dude....Op zondag 21 oktober 2001 21:07 schreef Makheloth het volgende:
CyberTijn_
Zullen we wel ontopic blijven? Ik wil graag relevante informatie.. Misschien zou je een 'server-topic' kunnen aanmaken en daar dat bespreken....
Niet dat ik het erg vind om die info te lezen, maar ik vind het nogal irri als het steeds offtopic gaat, snap je?
Remember: Ain't nothing personal m8!
Ok en nu ontopic maar weer
Verwijderd
aha nou begrijp ik jeik gebruik de standaard-knoppen [afbeelding]
Verwijderd
van de standaard instellingen van unreal tournament,ik heb alleen de mouse-speed verandert,maar ik moet meer oefenen want dit overkomt mij nog wel eensOp zondag 21 oktober 2001 21:24 schreef Makheloth het volgende:
[..]
aha nou begrijp ik je![]()
Wat zijn de standaart knoppen? Wat ben jij concreet zeg
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Ik gebruik geen AWSD, en ik hoef ook nooit op mijn toetsenbord te kijken. Ik heb met de pijltjestoetsen ook nog mijn pink en duim over, met mijn pink kan ik Shift en Control indrukken (ik zou Enter ook nog makkelijk ergens voor kunnen gebruiken), en mijn duim is voor die numpads (taunts), en gezien ik bijna altijd Insta speel, heb ik helemaal geen andere toetsen nodig...Op zondag 21 oktober 2001 21:47 schreef Lord_Mithril het volgende:
ik zie dat een paar gasten hier het klote vinden dat de W schuin boven de S ligt.
tip. zet je keybord schuin.
het handige aan de WASD combo is dat je duim (althans bij mij) meteen boven de space hangt en mn pink op de shift/control. en de QERF toetsen liggen meteen in vinger bereik dus hoef je niet te zoeken en naar je keybord te kijken. scheelt frags bij het leven.
just my 2 cents
Nou alle "professionele" UT spelers gebruiken toch echt WASD, simpelweg omdat dat de meest efficiente instelling is.Op zondag 21 oktober 2001 22:35 schreef Peppers4ever het volgende:
[..]
Ik gebruik geen AWSD, en ik hoef ook nooit op mijn toetsenbord te kijken. Ik heb met de pijltjestoetsen ook nog mijn pink en duim over, met mijn pink kan ik Shift en Control indrukken (ik zou Enter ook nog makkelijk ergens voor kunnen gebruiken), en mijn duim is voor die numpads (taunts), en gezien ik bijna altijd Insta speel, heb ik helemaal geen andere toetsen nodig...
Verwijderd
ik gebruik precies dezelfde keys, met als verschil dat ik ipv de "hand over hand" methode gewoon men scrollweel gebruikOp zondag 21 oktober 2001 20:32 schreef Peppers4ever het volgende:
Het AWSD systeem vind ik zelf echt GRUWELIJK!!! Het ligt niet recht, de W zit schuin boven de S, vind ik zelf ontzettend vervelend.
Ik heb:
Pijl omhoog : Vooruit lopen
Pijl omlaag : Achteruit lopen
Pijl links : Stap links
Pijl rechts : Stap rechts
Shift : Crouch
Control : Jump
Mouse 1 : Shot 1
Mouse 2 : Shot 2
Draaien gaat nog altijd perfect met de muis, en ik heb een paar van de meestgebruikte taunts op numpad nummers staan. Wapens wisselen gaat heel simpel, die zitten onder 1,2,3 etc. ik laat de muis gewoon los, gooi mijn rechterhand over mijn linker heen, kies het wapen en plaats mijn hand weer op de muis, terwijl ik de hele tijd gedodged heb. Je kunt toch niet schieten tijdens het wisselen van wapens, en een andere manier van wapens wisselen lijkt mij gewoon weer veeeeeeeel te moeilijk.
Willen zij die bezwaar hebben tegen deze post nu spreken of voor altijd zwijgen. Specs
Neeeeehee, jij snapt het niet. Alle "professionele" UT spelers gebruiken WASD omdat ik dat ook gebruikOp zondag 21 oktober 2001 22:41 schreef CyberTijn_ het volgende:
[..]
Nou alle "professionele" UT spelers gebruiken toch echt WASD, simpelweg omdat dat de meest efficiente instelling is.
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
ohhhh op die manierOp zondag 21 oktober 2001 22:50 schreef Burat het volgende:
[..]
Neeeeehee, jij snapt het niet. Alle "professionele" UT spelers gebruiken WASD omdat ik dat ook gebruik![]()
.
It seemed like a good idea at the time
Ga jij maar eens op grote LANs kijken, dan zal je zien dat minstens 80% daaro met WASD werkt.Op maandag 22 oktober 2001 00:03 schreef Strumxector het volgende:
ik ken zat heeeele goeie ut spelers (iemand die nu in PW zit (voor de CTF-instagib-kenners ) die toch echt met de pijltjestoetsen werkt
ik ook, wasd vind ik maar kut
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Verwijderd
/me is [EoF]*VisionOp maandag 22 oktober 2001 00:03 schreef Strumxector het volgende:
ik ken zat heeeele goeie ut spelers (iemand die nu in PW zit (voor de CTF-instagib-kenners ) die toch echt met de pijltjestoetsen werkt
ik ook, wasd vind ik maar kut
[nog verder offtopic]Op zondag 21 oktober 2001 23:15 schreef PromWarMachine het volgende:
offtopic:
HEYY!! LM, JIJ HIER?!
Voor de duidelijkheid, ik ken je van EQ, jij en Ginnie zijn EQ leaders van TDA, hehe
Bier, Whiskey en Metal!!
nu zeg je alweer 80%Op maandag 22 oktober 2001 00:07 schreef CyberTijn_ het volgende:
[..]
Ga jij maar eens op grote LANs kijken, dan zal je zien dat minstens 80% daaro met WASD werkt.
maargoed dit wordt een eindeloze discussie dus ik houd me mond verder (kijken hoe lang ik het uit houd).
had je het over alle goeie UTersOp zondag 21 oktober 2001 22:41 schreef CyberTijn_ het volgende:
[..]
Nou alle "professionele" UT spelers gebruiken toch echt WASD, simpelweg omdat dat de meest efficiente instelling is.
heeeee face is ook mijn favOp zondag 21 oktober 2001 19:33 schreef SickBastard het volgende:
[..]
met de pijltjestoetsen haal ik in 20 minuten altijd 100+ frags bij instagib(meestal de hoogste score, bij ctf instagib op face)
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Verwijderd
Verwijderd
Vision!!!!! Ik hier?!Op maandag 22 oktober 2001 01:13 schreef Vision_nl het volgende:
[..]
/me is [EoF]*Vision
(8ste in UT CTF insta ladder, 2e met UT ctf insta spring cup, 4e met UT ctf insta summer cup)
speel toch ook met pijltjes toetsen
LeftMouse=Fire
RightMouse=fov 135 | behindview 1 | onrelease fov 100 | onrelease behindview 0
MiddleMouse=Jump
Left=StrafeLeft (pijltje)
Up=MoveForward (pijltje)
Right=StrafeRight (pijltje)
Down=MoveBackward (pijltje)
NumPad0=Duck
NumPad1=teamsay Base is Clear!
NumPad2=teamsay Enemies in Base!!!
NumPad3=say [EoF] eLeMeNtS of FiRe, FeeL da HeAt [EoF]
NumPad4=teamsay enemy leaving LOW
NumPad5=teamsay enemy leaving HIGH
NumPad6=say I know that ain't my nigga
NumPad7=teamsay INCOMING
NumPad8=teamsay i'll back you up
NumPad9=suicide
dat was het wel zo'n beetje
heb uiteraard nog f = faint death en l = wave taunt
maar die gebruik ik bijna nooit
LoL?! Is die clan nog niet verboden wegens overhevig buttfucken, spammen en lamen?!Vision, EoF zijn een stel clanhoeren en als jullie met niet-clanhoere spelen owne we je !
maareh, hoe je het ook wendt of keert, met wasd, esdf of zoals ik met rdfg spelen is een stuk relaxer omdat je niet je keyboard naar links hoeft te schuiven of anders je arm krom hebt.... beat that
Doet ie goed...DREAD*Mescalum speelt ook nog altijd met pijltjestoetsen, en hij is ook wel 1 van de besten van DREAD, terwijl de rest bijna allemaal met WASD speelt.
Volgens mij is dat echt een gave clan ... (ahum) Een clan die spammt is echt LAME Daar wordt ik echt ziek van.. Dan kan je niet eens meer 'geboren' worden want dan krijg je voordat je je eerste stap zet een raket in je aars...LoL?! Is die clan nog niet verboden wegens overhevig buttfucken, spammen en lamen?!
Verwijderd
Verwijderd
vergeet uhjk niet!Op maandag 22 oktober 2001 09:51 schreef Termy het volgende:
Vision, EoF zijn een stel clanhoeren en als jullie met niet-clanhoere spelen owne we je :P!
maareh, hoe je het ook wendt of keert, met wasd, esdf of zoals ik met rdfg spelen is een stuk relaxer omdat je niet je keyboard naar links hoeft te schuiven of anders je arm krom hebt.... beat that
Hmmm aardig lang uitgehouden voor jou doenOp maandag 22 oktober 2001 00:07 schreef CyberTijn_ het volgende:
[..]
Ga jij maar eens op grote LANs kijken, dan zal je zien dat minstens 80% daaro met WASD werkt.
maargoed dit wordt een eindeloze discussie dus ik houd me mond verder (kijken hoe lang ik het uit houd).
Neem eens een kijkje op http://www.neorox.co.ukOp maandag 22 oktober 2001 12:17 schreef Xtentic het volgende:
Ik ben me INI helemaal kwijt, heeft iemand ook nog een goede weapon switch?..
INSTAGIB Roels.
Greets
just_a_fake_nick_nikker.
Verwijderd
Verwijderd
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
Dus jij loopt niet in UT? Je taunt alleen?num8 up
num4 left
num5 down
num6 right
num7 "got your back"
num9 "roger that"
num0 crouch
num. jump
num1 drop relic
num2 "flag going out high"
num3 "flag going out low"
leftmousebutton fire
rightmousebutton alt. fire
middlemousebutton "i need some backup"
Zo dat zijn de meest gebruikte wel
er staat toch echt up, down, left en rightOp maandag 22 oktober 2001 13:03 schreef Makheloth het volgende:
[..]
Dus jij loopt niet in UT? Je taunt alleen?
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Verwijderd
ik speel sinds de eerste demo... ben ik dan ook profi?Op maandag 22 oktober 2001 13:24 schreef RaVeNgEr het volgende:
ROFL @ WASD, WASD suxor, veel te ingewikkeld hehehe
ik use gewoon arrows om te lopen
ctrl - springen
Shift - Bukken
Linkermuisknop - Primairy
Rechtermuisknop - Secondairy
Scrollwielje - wapenswitch
Middelmuisknop - Sniperrifle
Linkerondermuisknop - Shock/Pulse
Rechterondermuisknop - Rocket/Mini
(ik heb 5 knopsmuis)
en niet gaan zeggen dat ik n00b ben want ik speel al 2 jaar zoen ik ben dus een professionele UT speler hehe
Verwijderd
Acknowledge:Op maandag 22 oktober 2001 13:42 schreef Xtentic het volgende:
heeft iemand een lijstje met taunts?... zodat ik niet steeds hoef te zoeken in unreal tournament?
ok, ik speel sinds de demo bijna elke dag UT online, zo beter danOp maandag 22 oktober 2001 13:48 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
ik speel sinds de eerste demo... ben ik dan ook profi?
onzin dus...
Verwijderd
neeOp maandag 22 oktober 2001 13:51 schreef RaVeNgEr het volgende:
[..]
ok, ik speel sinds de demo bijna elke dag UT online, zo beter dan
Verwijderd
Ik niet maar toch ben ik best goedOp maandag 22 oktober 2001 14:38 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
nee
want dat doe ik ook
Verwijderd
wel grappig dat juist jij dit zegt.Op maandag 22 oktober 2001 09:51 schreef Termy het volgende:
Vision, EoF zijn een stel clanhoeren en als jullie met niet-clanhoere spelen owne we je :P!
Verwijderd
Visje... doe nou niet. Vinnik nie leukOp maandag 22 oktober 2001 15:52 schreef Vision_nl het volgende:
[..]
wel grappig dat juist jij dit zegt.
als ik even op clanbase kijk en zoek op jouw icq adres zie ik anders dat jij bij 3 clans zit....
zover ik weet hebben wij geen clanhoeren, en als we erachter komen worden die (net zoals in het verlden) meteen gekicked zodra blijkt dat het inderdaad zo is.
ennuh maximize: EoF vs MnM : 9-6
(maar 1 on 1 0wn3d iedereen me)
btw Hey Peppers!! jij zat toch niet bij deze UoF of wel?
doe je nou dom of ben je het echt? LoL is een Instagib clan dus HOE dacht jij een raket of enforcer kogel in je aars te krijgen door ons?Op maandag 22 oktober 2001 12:16 schreef Makheloth het volgende:
[..]
Doet ie goed...
[..]
Volgens mij is dat echt een gave clan ... (ahum) Een clan die spammt is echt LAME Daar wordt ik echt ziek van.. Dan kan je niet eens meer 'geboren' worden want dan krijg je voordat je je eerste stap zet een raket in je aars...
En met enforcers kan je ook niet veel beginnen
Verwijderd
ik zei niet dat je lame was (of dat LoL lame wasOp maandag 22 oktober 2001 22:42 schreef Termy het volgende:
was even de 4e pagina vergeten:
ik in 3 clans? jezus jij kan echt niet denken.
LoL|E is gewoon LoL, maar de "elite" afdeling toen we in de zomervakantie zoveel members hadden dat er niet genoeg gespeeld werd door iedereen (ondanks 1 a 2 wars perdag).
ik zit alleen in KS omdat zij dreigden dood te gaan maar wel in de cup spelen en dus help ik ze, dat heet vrienden dienst dat geldt ook voor Maul. o btw, je kan trouwens zien dat KS niet in de ladder meedoet, ze staan daar hybernating net als LoL|E.
Termy een verbastering net als miss piggy? lol, deze reactie getuigd wederom van uiterst lage intelligentie EN een totaal gebrek aan normale argumenten.
lmao
PS:
dat jij die eerste opmerking van mij niet eens als geintje ziet (zoals hij bedoelt was) geeft des te meer aan hoe lame jij wel niet bent....... triest mannetje
Verwijderd
damn, ik had niet eens dieOp maandag 22 oktober 2001 22:57 schreef Termy het volgende:
is goed, maar ik dacht dat eenook goed was om aan te geven dat ik een geintje maakte
Ik heb toch duidelijk up, down, left, right enzo erbij staan hoor...Op maandag 22 oktober 2001 13:03 schreef Makheloth het volgende:
[..]
Dus jij loopt niet in UT? Je taunt alleen?
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Laat ik dit wel ff rechtzetten.. Ik had het niet specefiek over jullie clan.. Dit was gewoon in het algemeen.... Bij Instagib kan je inderdaad niet echt spammen.. Najah het kan wel, maar je hebt altijd gelijke kansenOp maandag 22 oktober 2001 22:36 schreef Termy het volgende:
[..]
doe je nou dom of ben je het echt? LoL is een Instagib clan dus HOE dacht jij een raket of enforcer kogel in je aars te krijgen door ons?
vision? WIJ lame?????? LMFAO
En ik had al sorry gezegdOp dinsdag 23 oktober 2001 10:01 schreef LoekieLeeuw het volgende:
[..]
Ik heb toch duidelijk up, down, left, right enzo erbij staan hoor...
[edit]
ik had eerst ff verder moeten lezen, dan had ik gezien dat Strumxector dit ook al gezegd had
lolzOp dinsdag 23 oktober 2001 13:11 schreef Makheloth het volgende:
[..]
En ik had al sorry gezegd![]()
En ik heb nog niet een nieuwe bril gekocht
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Wie is hier de clanbitch dan?Op woensdag 24 oktober 2001 11:29 schreef Larzan het volgende:
Cool...Clan bitch fights op GoT.
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
Wat een rare configuratie zeg.Op woensdag 24 oktober 2001 12:11 schreef Makheloth het volgende:
[..]
Wie is hier de clanbitch dan?
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Verwijderd
Zeker waar. Ik ben gewoon niet gewend meer aand keyboard only, maar je kunt het allemaal zo ontzettend goed naar je eigen wensen instellen dat het gewoon niet uitmaakt hoe je het wilt spelen, voor alle soorten bedieningen is er training nodig, en als je gewoon met je alleen je toetsenbord speelt voor 3 maanden straight, dan kan je het gewoon met je toetsenbord.Op Sunday 28 October 2001 18:56 schreef ijdod het volgende:
Heb jaaaaaren (Sinds Terminator: Future Shock en Descent, in ieder geval, daarvoor weet ik niet meer) met AZShiftX gespeeld. Ben recent naar de WSAD config gegaan, om net ff wat meer knoppen op de tast te kunnen vinden.
Het maakt overigens niet zo heel veel uit, als je je er maar goed bij voelt. Net zoiets als keyboard vs muis. Ik ken mensen die met keyboard only de vloer aanvegen met de rest.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
dit hoef ik toch niet serieus te nemen h ????Op Sunday 21 October 2001 19:19 schreef Makheloth het volgende:
Is het wel mogelijk om met de pijltjestoetsen van een novice-bot te winnen?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq