ik ben het ding waar de duvel bang voor is
Verwijderd
Tuurlijk kan dat.. Dat moet je naar [preferences] in UT, dan staat er ergens onder een tab invert mouse.. Dat staat bij jou aangevinkt, dat moet uit.. Dan gaat alles als het goed is normaal
Dat wassum. Bedankt ouwe.
ik ben het ding waar de duvel bang voor is
Precies, die optie is alleen voor gevorderde spelers 
Ik speel altijd met invert mouse (komt vanwege mijn descent-verleden) .... ik ken zelf maar een handjevol mensen die het ook gebruiken en het zijn meestal niet de newbies (omdat die het tegennatuurlijk vinden) .... dus op zich zit er ook nog een kern van waarheid in mijn grapje
Ik speel altijd met invert mouse (komt vanwege mijn descent-verleden) .... ik ken zelf maar een handjevol mensen die het ook gebruiken en het zijn meestal niet de newbies (omdat die het tegennatuurlijk vinden) .... dus op zich zit er ook nog een kern van waarheid in mijn grapje
Verwijderd
Ik weet niet waarom je gevorderd moet zijn voor die functie.. Ik vind het alleen maar onlogisch als je die functie aanzet, en ik speel UT al lang...
Maar ok, je hebt wel descent gespeeld ..
Maar ok, je hebt wel descent gespeeld ..
Jap ik invert muis ookOp zondag 21 oktober 2001 19:05 schreef Morphs het volgende:
Precies, die optie is alleen voor gevorderde spelers
Pagina: 1