muisbeweging in ut

Pagina: 1
Acties:

• wierydude387
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-07-2022

wierydude387

OH JA? JA! oh

Topicstarter
Hello, ik zit met het volgende: Als ik de muis omhoog beweeg ga ik naar beneden kijken en als ik de muis naar me toe haal ga ik omhoog kijken. Dit voelt tegennatuurlijk en ik wil dit graag veranderen.. Kan dit en zo ja hoe?

ik ben het ding waar de duvel bang voor is

Verwijderd

Tuurlijk kan dat.. Dat moet je naar [preferences] in UT, dan staat er ergens onder een tab invert mouse.. Dat staat bij jou aangevinkt, dat moet uit.. Dan gaat alles als het goed is normaal :)

• wierydude387
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-07-2022

wierydude387

OH JA? JA! oh

Topicstarter
Dat wassum. Bedankt ouwe. :)

ik ben het ding waar de duvel bang voor is

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
Precies, die optie is alleen voor gevorderde spelers :)

Ik speel altijd met invert mouse (komt vanwege mijn descent-verleden) .... ik ken zelf maar een handjevol mensen die het ook gebruiken en het zijn meestal niet de newbies (omdat die het tegennatuurlijk vinden) .... dus op zich zit er ook nog een kern van waarheid in mijn grapje ;)

Verwijderd

Ik weet niet waarom je gevorderd moet zijn voor die functie.. Ik vind het alleen maar onlogisch als je die functie aanzet, en ik speel UT al lang...

Maar ok, je hebt wel descent gespeeld .. :P

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-11 16:07
Op zondag 21 oktober 2001 19:05 schreef Morphs het volgende:
Precies, die optie is alleen voor gevorderde spelers :)

Ik speel altijd met invert mouse (komt vanwege mijn descent-verleden) .... ik ken zelf maar een handjevol mensen die het ook gebruiken en het zijn meestal niet de newbies (omdat die het tegennatuurlijk vinden) .... dus op zich zit er ook nog een kern van waarheid in mijn grapje ;)
Jap ik invert muis ook :)

Steam

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 15:56
Invert mouse aan / uit zetten
Pagina: 1