micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Je kunt inderdaad die speciale tape gebruiken hiervoor.
Beste is inderdaad ARCTIC SILVER THERMAL ADHESIVE lijm.
Als je al ARCTIC SILVER hebt kun je dit op de ram chipjes doen en in de hoekjes een klein druppie secondelijm doen. Dit werkt ook.
Beste is inderdaad ARCTIC SILVER THERMAL ADHESIVE lijm.
Als je al ARCTIC SILVER hebt kun je dit op de ram chipjes doen en in de hoekjes een klein druppie secondelijm doen. Dit werkt ook.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
Is er ook een manier om coolers erop te krijgen zonder dat het permanent is? aangezien sec lijm en dat andere lijm me nogal permanent lijkt..
fragtape. of die heatsinks met elastiek vastzetten
ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
Ik heb het met secondelijm gedaan, in alle 4 hoeken 1 druppeltje lijm.
Verwijderd
Arctic Thermal Adhesive bestaat uit 2 tubes. Gebruik van elk tube 25% en doe daar nog eens 50% Arctic Silver II bij, zodat je het later nog eens kan verwijderen
Ik heb inmiddels zelf een geleidende epoxy gemaakt (te lui om te bestellen...)
topic hierover volgt nog
topic hierover volgt nog
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Verwijderd
Ik heb het met seconde lijm gedaan!! elk hoekje een druppie en vast....op zich er best af te krijgen....lichte tik en hij is er weer af, maar als je kaart kapot is(om wat voor reden dan ook)dan krijg je je heatsinks er wel af, maar die secondelijm van je memory krijg je er echt F*CK af.Op zondag 21 oktober 2001 17:16 schreef kennym het volgende:
Is er ook een manier om coolers erop te krijgen zonder dat het permanent is? aangezien sec lijm en dat andere lijm me nogal permanent lijkt..
Het is mij wel gelukt met een schroevendraaier heeeeel voorzichtig eraf schraapen en met nagellak remover de restjes eraf poetsen. half uur per memory-chip en ik had er 8!!!!!!!!!!
NIET AAN TE RADEN OM HET MET SECONDELIJM TE DOEN
gewoon met thermal tape ofzo
Pagina: 1