Dit is het script:
<?php
/* Verbinding met database */
mysql_connect("localhost", "root") or die("Helaas, connecten met database is mislukt");
mysql_select_db("t1") or die("Kon de database niet selecteren");
$showdate = mysql_query("SELECT datum FROM bjdev ORDER BY datum DESC");
while ($row = mysql_fetch_array($showdate)){
echo $row[0]."<br>";
$showtitel = mysql_query("SELECT id,tijd,titel FROM bjdev where datum='$row[0]' ORDER BY id DESC");
while ($titel_row = mysql_fetch_array($showtitel)){
echo $titel_row[1]." - <a href='nieuws.php?id=".$titel_row[0]."'>".$titel_row[2]."</a><br>";
}
echo "<br>";
}
?>
Dit is een scriptje dat deel uit maakt van mijn eigen nieuws syteem. Het haalt de datum,titel en tijd (bijv 08:45) uit de db. Nu wil ik dat elke titel onder de goede datum gaat staan van wanneer hij gepost is. Dat doet dit scriptje ook, hij maak het netjes aan. Een voorbeeld van dit script:
Maandag 22 Oktober
12:45 - De eerste headline
Dit hoort hij te geven, dit doet hij ook, maar alleen bij *1* headline, als er meer headlines zijn doet hij het zo:
Maandag 22 Oktober
11:12 - De tweedeheadline
Maandag 22 Oktober
Hij doet dus 2 x dezelfde datum + de headlines.
Weet iemand hoe je dit kan fixen? Ik kom er niet uit!
<?php
/* Verbinding met database */
mysql_connect("localhost", "root") or die("Helaas, connecten met database is mislukt");
mysql_select_db("t1") or die("Kon de database niet selecteren");
$showdate = mysql_query("SELECT datum FROM bjdev ORDER BY datum DESC");
while ($row = mysql_fetch_array($showdate)){
echo $row[0]."<br>";
$showtitel = mysql_query("SELECT id,tijd,titel FROM bjdev where datum='$row[0]' ORDER BY id DESC");
while ($titel_row = mysql_fetch_array($showtitel)){
echo $titel_row[1]." - <a href='nieuws.php?id=".$titel_row[0]."'>".$titel_row[2]."</a><br>";
}
echo "<br>";
}
?>
Dit is een scriptje dat deel uit maakt van mijn eigen nieuws syteem. Het haalt de datum,titel en tijd (bijv 08:45) uit de db. Nu wil ik dat elke titel onder de goede datum gaat staan van wanneer hij gepost is. Dat doet dit scriptje ook, hij maak het netjes aan. Een voorbeeld van dit script:
Maandag 22 Oktober
Dit hoort hij te geven, dit doet hij ook, maar alleen bij *1* headline, als er meer headlines zijn doet hij het zo:
Maandag 22 Oktober
Maandag 22 Oktober
Hij doet dus 2 x dezelfde datum + de headlines.
Weet iemand hoe je dit kan fixen? Ik kom er niet uit!