Zeurkousje

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
ff totaal off-topic:
dat is nu al 2 dagen dat er geen klote nieuws gepost wordt, als je dan iets submit plaatsen ze het niet eens.

t.net wordt met de dag lamer.

ja en troll me maar diep weg maar jullie weten toch dat ik gelijk heb! time for a new crew?
Bron: http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=386296

Gevalletje PowerMod?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:57

botoo

💀 too old to die young

been there...
...time for a new crew?
yep, its called POWERMOD >:)
* botoo heeft het draadje doorgelopen en vind dat er storend hoog gemod word
bv
Gepost door Tha Scraper Zondag 21 Oktober 2001 - 14:44 Score: 3 (Behulpzaam) +1 Behulpzaam+1 Informatief+1 Interessant+1 Inzichtvol+1 Ondergewaardeerd 0 Gemodereerd-1 Dubbelpost-1 First post-1 Off-topic-1 Overbodig-1 Overgewaardeerd-1 Flamebait-1 Troll

Nog niet
+3 voor bijna niks lijkt me wat ruim...

[edit]
Nu mogen de DPC'ers etc het voor zichzelf uitmaken hoe hoog hun posting gemod worden, maar het trekt het moderatiesysteem wel wat scheef.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zondag 21 oktober 2001 17:28 schreef botoo het volgende:
Nu mogen de DPC'ers etc het voor zichzelf uitmaken hoe hoog hun posting gemod worden, maar het trekt het moderatiesysteem wel wat scheef.
Voor zichzelf!? Dat is ook relatief, hoor...

Er staat een kopje DPC in de Mod-FAQ:
:? En hoe zit dat met die DPCérs op de frontpage?
DPC topics zijn een ander verhaal. Op 't oog is 't misschien vrij niveauloos... maar er zit een behoorlijk team achter dat op de FrontPage nogal enthousiast kan zijn.

De kreet "haha, weer een pIII added" is technisch gezien misschien 0-overbodig. Moet je je nu voorstellen als je iets doet voor een team en dan jou inzet als "overbodig" ziet.
de gebruikelijke moderattie-tag voor DPC-draden is 0-gemodereerd, zodat de reactie vaak op niveau 1 blijft staan.

Voor de extra-stats mensen die de landenstats etc vrij uitgebreidt plaatsen komt vaak een +4 voor... Deze data is echter elke dag herhaalbaar en 't verhaal ook. Om daar consequent een +4 voor te geven is karma-scorevervalsing. 't zou niet meer dan fatsoenlijk zijn om zulke informatieve posten niet verder te laten gaan dan +2.

De werkelijke nieuwe informatieve posten kunnen volgens bestaande reactie-procedures worden gemodereerd, net als de werkelijke troll-postingen.

Typische DPC-postingen in een DPC draad dus bij voorkeur op +1 of +2. :)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:57

botoo

💀 too old to die young

Typische DPC-postingen in een DPC draad dus bij voorkeur op +1 of +2.
idd Tk
da's wat anders dan de 3'tjes die me om de oren vlogen nietwaar?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zondag 21 oktober 2001 17:48 schreef botoo het volgende:

[..]

idd Tk
da's wat anders dan de 3'tjes die me om de oren vlogen nietwaar?
Tuurlijk, ik ben ook even langs dat draadje gelopen. Die edit van jouw post kwam op mij een beetje raar over, maar ik zie nu dat je hem ook anders kunt interpreteren. :)

Never stop seeking what seems unobtainable...