Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Verwijderd
zorg er in ieder geval voor dat je CDROM en je Writer niet op dezelfde kabel komen, doe je dat wel dan kunnen er problemen ontstaan.[b]
3 Hardeschijven (IBM 40 gig 7200 rpm ata100 2MB)
1 DVD speler
1 CD rom speler
1 Writer
cd rom en writer kunnen bij elkaar als het goed is. je moet de hardeschijven zeker bij elkaar zetten want bv je hd en je writer op 1 kabel zorgt er voor dat ze niet tegelijk kunnen werken.
Luister naar jezelf....cdwriter & reader op 1 kabel?! Nooit on-the-fly gecopieerd zeker?!Op zondag 21 oktober 2001 15:34 schreef koeskoesappelmoes het volgende:
cd rom en writer kunnen bij elkaar als het goed is. je moet de hardeschijven zeker bij elkaar zetten want bv je hd en je writer op 1 kabel zorgt er voor dat ze niet tegelijk kunnen werken.
Dvd & writer bij elkaar als je je cdrom gebruikt als bron bij het fikken!! Verder is alles denk ik wel duidelijk....anders ff searchen
Verwijderd
Nee, geef toe. KOM! Is de enige correcte methodeOp zondag 21 oktober 2001 15:43 schreef gerritblaat het volgende:
[..]
True! Kan ook!
Klopt....voor dit systeem wel ja!! Niet op 1 kabel mits SCSI!!!

Dit is trouwens 1 vd meest gevraagde dingen, en verkeerde forum!
Dit is trouwens 1 vd meest gevraagde dingen, en verkeerde forum!
ok
dus cd rom dvd en writer op normale ide
dan 3 HD op ata poort
1 HD primary
2 HD secundary
Is dit goed??
Thanx
dus cd rom dvd en writer op normale ide
dan 3 HD op ata poort
1 HD primary
2 HD secundary
Is dit goed??
Thanx
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
erm ik heb mijn writer & lezer op zelfde kabelOp zondag 21 oktober 2001 15:40 schreef gerritblaat het volgende:
[..]
Luister naar jezelf....cdwriter & reader op 1 kabel?! Nooit on-the-fly gecopieerd zeker?!
en ik burn "on-the-fly" zonder problemen
als ze allebij op DMA staan heb je daar geen last van hoor
Pagina: 1