Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Verwijderd
kijk eens op http://www.sfinx.demon.nl/palm/index.html 
edit:
moeilijk, zo'n URL-letje overtypen
[edit2]
AAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRGH!!!!!!
moeilijk, zo'n URL-letje overtypen
[edit2]
AAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRGH!!!!!!
of www.gethightech.com voor onderdelen.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Ik zou gewoon ff contact opnemen met Palm.
Mjah kan je doen, dat is alleen knetterduurOp zondag 21 oktober 2001 16:24 schreef Snijkoek het volgende:
Ik zou gewoon ff contact opnemen met Palm.
Verwijderd
die andere gozer moet toch dokkenOp zondag 21 oktober 2001 16:26 schreef Artcore_Trooper het volgende:
[..]
Mjah kan je doen, dat is alleen knetterduur
Op http://www.palmclub.nl is er vast iemand die je met deze vraag kan helpen.
Op zondag 21 oktober 2001 17:23 schreef Exterminator het volgende:
[..]
die andere gozer moet toch dokken
als je hem echt wilt laten repareren, zou ik dat idd bij palm zelf laten doen. Dan behoud je iig ook je garantie
maarre, ikzelf zou toch wat geld bijleggen en een ander model kopen, want die palm is toch al behoorlijk verouderd...en nu heb je dus een kans om het complete aankoopbedrag weer terugtekrijgen...
Palm support maakt 'm je gratis als je nog garantie erop hebt (de arbeidskosten bedoel ik dan). Maar de materieële schade moet je denk ik zelf betalen (of dat persoon wat 'm heeft laten vallen).
jah, maar die palm 3 is nog goed zat voor mij, en mijn bankrekening zegt al 0 gulden.Op zondag 21 oktober 2001 17:45 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
als je hem echt wilt laten repareren, zou ik dat idd bij palm zelf laten doen. Dan behoud je iig ook je garantie
maarre, ikzelf zou toch wat geld bijleggen en een ander model kopen, want die palm is toch al behoorlijk verouderd...en nu heb je dus een kans om het complete aankoopbedrag weer terugtekrijgen...
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
nou vraag het hele aankoopbedrag van die kerel en koop ergens een tweedehands visor deluxe
lukt wel voor 300 hoor
lukt wel voor 300 hoor
Verwijderd
450 piek.. het kost toch allemaal geen ene drol meer he..
vraag me af waarom niet iedereen een pda heeft (palm of pocketpc).. het is allemaal zo goedkoop
vraag me af waarom niet iedereen een pda heeft (palm of pocketpc).. het is allemaal zo goedkoop
voor die 450 piek kan je toch wel ff 20 jaar lang een agenda kopen hoorOp zondag 21 oktober 2001 20:08 schreef cyberjoy het volgende:
450 piek.. het kost toch allemaal geen ene drol meer he..
Ik zou zeker niet voor de Ipaq gaan, alsje Palm gewend bent..
M500?
M500?
Hangt ervan af hoe tevreden je was met je Palm. Ik zou nooit overstappen... maar ik ken mensen die supergraag de mp3 mogelijkheden enzo zouden willen hebben. Dan kun je je net zo goed overstappen.
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Verwijderd
voor dit soort dingen moet je niet mailen... je moet gewoon bellen.. pdashop staat bekend als een uitermate nette winkel en ik weet zeker dat ze je goed zullen helpen.
Pagina: 1