Ik heb hier een tx-8211 receiver met een dx-7222 cd speler, nu schakelde de receiver eerst automatisch over op cd zodra ik op play drukte. Je raad het al, dat doet ie niet meer, alle aansluitingen heb ik gecontroleerd. Weet iemand wat dit kan zijn?
Als het goed is wordt dat geregeld mbv van aan kabel die tussen cd speler en versterker loopt.
Misschien is die niet meer 100% probeer die eens te vv.
Misschien is die niet meer 100% probeer die eens te vv.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
hijs paar dagen oud
maar het is zondag dus kan nu niet naar de shop lopen voor garantie. maar de kabel geeft wel de signalen door voor play etc.(van de receiver zapkast)
Met een paar dagen oud zal ik me geen zorgen maken.
Gewoon vertellen wat er aan de hand is in de zaak waar je hem vandaan hebt. Misschien dat dit vaker is voorgekomen bij deze modellen en er een simpele oplossing is.
Anders gewoon gebruik maken van je garantie.
Gewoon vertellen wat er aan de hand is in de zaak waar je hem vandaan hebt. Misschien dat dit vaker is voorgekomen bij deze modellen en er een simpele oplossing is.
Anders gewoon gebruik maken van je garantie.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
heb ff de stekker uit het stopcontact gehaald en er weer in, en toen deed ie het weer.