Toon posts:

ADSL Internet inloggen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik wil gaan internettten en ik zet de de computer aan en de modem..... (USB Modem) dan moet ik eerst een half uur wachten voordat ik internet op kan (lichtje op het USB modem blijft dan knipperen en na een half uurtje gaat dat knipperen uit en dan kan ik pas internetten). Kan iemand mij helpen hoe je dat probleem weg kan krijgen, dat je gelijk kan internetten......???

Alvast heeeeeeeeeel erg bedankt :)

• M1ch
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
Heb zelf ethernet pakket, maar daar laat ik gewoon altijd modem aan...schijnt ook beter voor dat ding te zijn. Weet niet of die USB automatisch aan/uit gaat, maar als dat niet zo is, laat dan je modem lekker aan staan. Zoveel stroom vreet dat ding niet. Het duurt btw zolang omdat ie linecheck gaat doen (hoewel half uur wel erg lang is, duurt hier nog geen 2 minuten)...

Verwijderd

Ik heb sinds een paar weken ook een ADSL aansluiting via een USB-modem. *D

Ik laat mijn modem gewoon altijd aangesloten aan mijn peeceetje zitten. Ik merk alleen bij het opstarten dat het wat langer duurt voordat alle programma's geladen zijn. En als ik dan ga internetten, dan duurt het een of twee secondes voordat ik daadwerkelijk verbinding heb.

Heb je wel de goeie volgorde aangehouden bij het installeren? Eerst software en dan pas het modem aansluiten?

Verwijderd

Op zondag 21 oktober 2001 14:57 schreef Speedy321 het volgende:
Als ik wil gaan internettten en ik zet de de computer aan en de modem..... (USB Modem) dan moet ik eerst een half uur wachten voordat ik internet op kan (lichtje op het USB modem blijft dan knipperen en na een half uurtje gaat dat knipperen uit en dan kan ik pas internetten). Kan iemand mij helpen hoe je dat probleem weg kan krijgen, dat je gelijk kan internetten......???

Alvast heeeeeeeeeel erg bedankt :)
Ik heb dit 7 weken lang gehad en de KPN wist niet waar het aan lag, tot ze erachter kwamen om maar is met andere software te proberen. Welke versie heb jij? 1.1? nadat 1.2 downloade en installeerde werkte het weer. (download trouwens niet 1.3 die werkt e bij mij ook niet) Succes :)