Ik zit met een 1 GHz AMD Duron en die wil ik overclocken. Dit gaat wel alleen wil ik graag weten van iemand of hij/zij weet waar ik van die handige tooltjes kan dl-en waarmee je de echte CPU temp mee kan zien.
Als je een beetje fatsoenlijk moederbord hebt kun je zo'n progje wel downloaden van de site.
Anders moet je maar een MotherbordMonitor proberen. Even via google zoeken ofzo. Ik zal even voor je kijken, momentje.
Maar even een vraagje offtopic (nouja, beetje dan); waarom een Duron 1Gig als een Athlon 1Gig evenveel kost?
Anders moet je maar een MotherbordMonitor proberen. Even via google zoeken ofzo. Ik zal even voor je kijken, momentje.
Maar even een vraagje offtopic (nouja, beetje dan); waarom een Duron 1Gig als een Athlon 1Gig evenveel kost?
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast!
Nou ik had nog een duron liggen. het is niet zo dat ik deze gekocht heb ofzo. ben een beetje aan't prutsen weet je.
Je wil niet weten wat ik heb liggen hiero. onderdelen uit drie pc's. ouwe beesies hoor. maar wat ik al zei beetje prutsen he.
maar onwijs bedankt dat je dit effe uitzoekt. weet niet waar je dat vandaan haalt hoor. ik ben al 2 dagen bezig maar vindt niet het goeie tooltje. de ene keer laat ie nie zien wat ik wil en de andere keer dan gaat het niet omdat ik Win2K draai. Maar nogmaals bedankt.
Je wil niet weten wat ik heb liggen hiero. onderdelen uit drie pc's. ouwe beesies hoor. maar wat ik al zei beetje prutsen he.
maar onwijs bedankt dat je dit effe uitzoekt. weet niet waar je dat vandaan haalt hoor. ik ben al 2 dagen bezig maar vindt niet het goeie tooltje. de ene keer laat ie nie zien wat ik wil en de andere keer dan gaat het niet omdat ik Win2K draai. Maar nogmaals bedankt.
Nog even liggen????Nou ik had nog een duron liggen. het is niet zo dat ik deze gekocht heb ofzo. ben een beetje aan't prutsen weet je.
Ik wou dat ik dat soort dingen nog had liggen.
Oh, deze heb ik ook nog voor je: http://www.hmonitor.com/
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast!