Gainward GF3 VIVO en video capturen

Pagina: 1
Acties:

• SveNRG
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06-08 16:57

SveNRG

Onderweg

Topicstarter
Thunderbird 1400, VIA Chipset, Windows XP

Ik probeer al een tijd met Ulead VideoStudio 5.0 video te capturen met m'n Gainward Cardexpert VIVO, maar het wil gewoon niet lukken. Ik heb bij Gainward de laatste Nvidia WDM drivers voor win2k gehaald, ik draai de 21.83 detonator drivers, de nieuwste via 4-in-1 drivers... allemaal tevergeefs.

Als ik wil capturen krijg ik de melding:

"There are no capture drivers installed in this system"

Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen? Ik heb me echt al helemaal suf gezocht.

All that you know, is at an end

Verwijderd

heb dit probleem ook gehad, dit kwam omdat er een verkeerde bios in was geflashed, originele neer geladen en geflashed maar ook de originele gainward drivers gebruiken.

• SveNRG

SveNRG

Onderweg

Topicstarter
Dat ga ik proberen. Bij Gainward zijn ook 21.83 detonators te downloaden, bedoel je die soms?

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16:50
Volgens mij ondersteunen de Detonator 4's nog geen videocapture. Moet je terug naar 12.41 oid.

• SveNRG

SveNRG

Onderweg

Topicstarter
Oh, da's wel vervelend. Heb je gezien hoe drastisch de 3Dmark 2001 score omhoog is geschoten bij de 21.x drivers?! Oh, en hoe weet je nou wanneer die 21.x drivers wél video capture ondersteunen? (voor binnenkort)

Naja, ik zal het eens proberen. Bedankt alvast. :)

• JAVA-Doctor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:33
De oude Detonators hadden ook geen al te beste video-in drivers.
De meeste slaagkans heb je om de originele Gainward Cardexpert driver te installeren die erbij zat. Vaak sleutelt de fabrikant zelf nog aan dit soort features in de drivers.

• SveNRG

SveNRG

Onderweg

Topicstarter
Okee! Ik heb het aan de praat gekregen. Ik heb de Detonator 14.10 drivers van de Gainward site gedownload en na een herstart werden er allemaal nieuwe 'devices' gevonden. :)

Heel erg bedankt allemaal! Ik heb nog wel het bekende probleem dat ik via S-video alleen zwart/wit beeld krijg trouwens.

Verwijderd

Op maandag 22 oktober 2001 00:22 schreef biobak het volgende:
Volgens mij ondersteunen de Detonator 4's nog geen videocapture. Moet je terug naar 12.41 oid.
jawel hoor doen ze zeker wel

Verwijderd

Det drivers zijn meestal algemene drivers zonder poespas. Voor ViVo ect kun je beter de laatste driver downloaden bij de site van de fabrikant van je kaart.
Pagina: 1