Wie weet er welk programma ik moet hebben om te kijken wat voor gefroce 2mx ik heb (GeForce 2mx 100,200,400 etc. ???? ). Het is namelijk zoŽn naamloos ding die in zoŽn AH pc zat. Ik wil deze dus eens flashen met die nieuwste bios maar ik weet niet welke ik moet nemen.... :Ž(
een naamloos ding, maar je hebt er wel een bios voor gevonden?
waarom zou je er een nieuw bios in willen zetten? heb je problemen met het ding?
gisteren was er hier ook iemand die 'vond dat zijn pc wel een bios update kon gebruiken'
het verhaal is inmiddels bekend: zijn pc is DOOD!.
waarom zou je er een nieuw bios in willen zetten? heb je problemen met het ding?
gisteren was er hier ook iemand die 'vond dat zijn pc wel een bios update kon gebruiken'
het verhaal is inmiddels bekend: zijn pc is DOOD!.
A wise man's life is based around fuck you
ik heb deze link voor bios updates: http://x-bios.3dgames.ru/show.php3?lang=eng&dir=files/nvidia/gf2mx&fdes=GeForce%202%20MX
en waarom? paar kleine probleempjes die hiermee verholpen zouden kunnen zijn en nieuwer is altijd beter
iemand enig idee welke bios file ik dus moet hebben?
en waarom? paar kleine probleempjes die hiermee verholpen zouden kunnen zijn en nieuwer is altijd beter
iemand enig idee welke bios file ik dus moet hebben?
laat mij je 1 ding vertellen,
nieuwer is NIET altijd beter, heb uit ervaring wel geleerd dat nieuwer (nieuwste) vaak meer problemen geeft dan oplost (uitzonderingen daargelaten) (scsibios,mainboard bios)
maar goed, ik houd je niet tegen. ik zie morgen wel een topicje staan: "help geen beeld meer na update videokaart"
nieuwer is NIET altijd beter, heb uit ervaring wel geleerd dat nieuwer (nieuwste) vaak meer problemen geeft dan oplost (uitzonderingen daargelaten) (scsibios,mainboard bios)
maar goed, ik houd je niet tegen. ik zie morgen wel een topicje staan: "help geen beeld meer na update videokaart"
hahaha..... zal moeilijk worden zoŽn berichtje hier plaatsen zonder beeld
maargoed, iemand die mij kan vertellen welk programma dit kan laten zien (welke geforce 2mx kaar ik heb). thx!
Er was toch ook 1 of ander tooltje waarmee je wel een nieuwe bios kon gebruiken, maar zonder je bios op je kaart te flashen?
Ben de naam kwijt. Iemand?
Ben de naam kwijt. Iemand?
bij beelschermeigenscappen kun je dit opvragen (als je de nvidia drivers hebt geinstalleerd
daar staat nog veel meer info bij overigens,
daar staat nog veel meer info bij overigens,
Dat is inderdaad de tool die ik bedoelde.Op zondag 21 oktober 2001 15:35 schreef ThunderBert het volgende:
Idd, met VGABios kan je eerst de bios testen voor je hem flasht.
Kan ik eindelijk ophouden met het doorspitten van mijn HD
meuktracker":
http://www.tweakers.net/meuktracker/1086
http://www.tweakers.net/meuktracker/1086
Staat dat niet in je drivers ofzo?Op zondag 21 oktober 2001 14:21 schreef ido het volgende:
Wie weet er welk programma ik moet hebben om te kijken wat voor gefroce 2mx ik heb (GeForce 2mx 100,200,400 etc. ???? ). Het is namelijk zoŽn naamloos ding die in zoŽn AH pc zat. Ik wil deze dus eens flashen met die nieuwste bios maar ik weet niet welke ik moet nemen.... :Ž(
ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
owh gaaf! ga dat VGABios gelijk eens proberen ja... ik denk dat het hiermee zeker wel gaat lukken. allemaal bedankt voor de reacties!
Pagina: 1