Van wege de hier wel bekende exploit die pasgelden ondekt is ben ik maar weer eens aan de slag gegaan met het bakken van een nieuwe kernel (van 2.4.8 naar 2.4.12).
Nou stuit ik echter op de volgende error:
Zijn er nog meer mensen met deze error en/of weet iemand misschien hier de oplossing voor?
Alvast bedankt
Nou stuit ik echter op de volgende error:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| 8139.too.c:2419: Internal compiler error in reload_cse_simplify_operands, at reload1.c:8355 Please submit a full bug report, with preprocessed sourse if appropriate. See <URL:http://www.gnu.org/software/gcc/bugs.html> for instructions. make[3]: *** [8139too.o] Error 1 make[3]: Leaving directory `/usr/src/linux-2.4.12/drivers/net` make[2]: *** [first_rule] Error 2 make[2]: Leaving directory `/usr/src/linux-2.4.12/drivers/net` make[1]: *** [_subdir_net] Error 2 make[1]: Leaving directory `/usr/src/linux-2.4.12/drivers` make: *** [_dir_drivers] Error 2 |
Zijn er nog meer mensen met deze error en/of weet iemand misschien hier de oplossing voor?
Alvast bedankt
edit:
Ik geloof dat ik deze fout ook al had bij 2.4.9. Toen ben ik maar op 2.4.8 overgestapt omdat ik dacht dat het maar een foutje zou zijn in alleen deze kernel (als het een foutje in de kernel is natuurlijk).
Mijn gcc versie is trouwens 3.0.1
Ik geloof dat ik deze fout ook al had bij 2.4.9. Toen ben ik maar op 2.4.8 overgestapt omdat ik dacht dat het maar een foutje zou zijn in alleen deze kernel (als het een foutje in de kernel is natuurlijk).
Mijn gcc versie is trouwens 3.0.1