Toon posts:

beeldscherm formatteren :?

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Laatst las hier op GoT een topic en daarin stond dat het mgl. is je beeldscherm te formatteren. Nu heb ik nog een monitor die, wat mij betreft, wel een flinke format kan gebruiken. Alleen ik kan dat topic niet meer vinden en de search helpt ook niet echt.

Dus mijn vraag is of dit kan of is het een fabeltje :?

thnx :)

Verwijderd

Formatteren :?
Misschien effe op de degauss knop rammen? Dat is een U met een streep erdoor.

• G1itch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 17:56
Wat? Een monitor formatteren? Wat bedoel je daar in GoTsnaam mee?
* G1itch begrijpt het niet helemaal. :?

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
uhm probeer de search eens, het is nl alleen kogelijk om tft schermen te formateren >:)

De crt monitoren kun je formateren, maar daar moet je eerst alle pixels tellen, en die opgeven, anders weet het progje niet wat en hoeveel die moet formateen, de formule gebruik je op deze manier:

De resolutie waarin je hem moet formateren x 3, en dan delen door de vertikale refrech rate..

su8

ONZIN DUS!

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Volgens mij heeft er eerder iemand een brain format nodig >:)

Verwijderd

Hoe kom je er in in godsnaam bij dat dit mogelijk zou zijn? Je weet toch wat formateren (het formateren van een harde schijf voor de volledigheid) inhoud neem ik aan?

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

psygho: voor alle duidelijkheid, voor de resolutie neem je alleen de horizontale resolutie he? Dus 1024x768 bij een refreshrate van 60Hz levert op (1024x3)/60). Als je namelijk de verticale resolutie neemt kun je de monitor blijvend beschadigen. (heb ik ook gehad met een oude Sony 17") :(

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
brainformat+herinstallatie :)

A wise man's life is based around fuck you

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Op zondag 21 oktober 2001 14:15 schreef Oracle het volgende:
Dus mijn vraag is of dit kan of is het een fabeltje :?
juist ja.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-08 14:34

markvt

Peppi Cola

misschien het formaat opnieuw instellen ?
via het osd menutje,
Formatteren :S kan nie .

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Verwijderd

Op zondag 21 oktober 2001 14:21 schreef ThePriest het volgende:
psygho: voor alle duidelijkheid, voor de resolutie neem je alleen de horizontale resolutie he? Dus 1024x768 bij een refreshrate van 60Hz levert op (1024x3)/60). Als je namelijk de verticale resolutie neemt kun je de monitor blijvend beschadigen. (heb ik ook gehad met een oude Sony 17") :(
LOL :D

Verwijderd

Topicstarter
Tsjonge jonge. Jullie zijn wel tof hoor. Heb het toch echt hier ergens gelezen. Je moet dan je monitor open slopen en dan schijnt het op de een of andere manier mgl. te zijn :? Ik bedoel dus niet zoiets van C:\format monitor ofzo, duh... :P

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 20:59
Op zondag 21 oktober 2001 14:22 schreef markvt het volgende:
misschien het formaat opnieuw instellen ?
via het osd menutje,
Formatteren :S kan nie .
ja misschien heeft hij het over formaateren in plaats van formatteren :D

The devil is in the details.

Verwijderd

En wat is het doel van zo "format"?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 oktober 2001 14:21 schreef TheRaptoR het volgende:
Hoe kom je er in in godsnaam bij dat dit mogelijk zou zijn? Je weet toch wat formateren (het formateren van een harde schijf voor de volledigheid) inhoud neem ik aan?
Tuurlijkben niet 8erlijk. Lees ffies goed, nl. ik las hier op GoT...

Verwijderd

Op zondag 21 oktober 2001 14:33 schreef Oracle het volgende:

[..]

Tuurlijkben niet 8erlijk. Lees ffies goed, nl. ik las hier op GoT...
Waar? Welk topic? :P :)

Verwijderd

Ja, wel links aub. Anders weten we nog nix :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 oktober 2001 14:33 schreef Density het volgende:
En wat is het doel van zo "format"?
Nou wat d8 je van weer een frisse monitor :? Ik weet het eigenlijk ook niet :? Tis zo jammer dat ik dat topic niet meer kan vinden, dan had ik die mooi ff kunnen linken ?

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-08 14:34

markvt

Peppi Cola

Op zondag 21 oktober 2001 14:31 schreef Oracle het volgende:
Tsjonge jonge. Jullie zijn wel tof hoor. Heb het toch echt hier ergens gelezen. Je moet dan je monitor open slopen en dan schijnt het op de een of andere manier mgl. te zijn :? Ik bedoel dus niet zoiets van C:\format monitor ofzo, duh... :P
ow die 2draaiknoppies aan de binnenkant, nie aankomen man ik ehb er al eens een beeldscherm mee verkjlooitd

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08 16:34

Exirion

Gadgetfetisjist

Bedoel je niet Degaussen ofzo?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 oktober 2001 14:36 schreef Density het volgende:
Ja, wel links aub. Anders weten we nog nix :)
Hallo, das dus de vraag ?

Verwijderd

Op zondag 21 oktober 2001 14:36 schreef Oracle het volgende:

[..]

Nou wat d8 je van weer een frisse monitor :? Ik weet het eigenlijk ook niet :? Tis zo jammer dat ik dat topic niet meer kan vinden, dan had ik die mooi ff kunnen linken ?
Ik wil je echt niet voor de gek houden hoor...maar uh...een frisse monitor? Een doekje met Glassex doet wonderen hoor :D

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 oktober 2001 14:36 schreef Exirion het volgende:
Bedoel je niet Degaussen ofzo?
Nope.

Verwijderd

Wat bedoel je nou precies?

Dit lijkt zoals je het vertelt op grote onzin.

Verwijderd

Op zondag 21 oktober 2001 14:31 schreef Oracle het volgende:
Jaja, nee, dat maakt het een stuk duidelijker...
Monitor open, emmer water mEt sop erin... flink schrobben, formatteren met de juiste diskette (wel even een diskette drive in de monitor inbouwen).
Niet vergeten een .INF filetje te dwnl. met daarop instellingen van een 25 inch monitor, dan ga je er echt op vooruit..

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Bij mijn monitor zit er een klein stickertje met de tekst 'Danger! 40 kV' op de contacten van de flyback transformator in het ding. Als je daar je harddisk nou op legt en je monitor aan zet, denk ik dat 'ie best wel wil 'formatteren'. Voor het beste effect moet je dan ook wel je vingers leggen op het onderdeel met de opdruk 'High performance capacitor' >:)

Disclaimer: Dit is bullshit, probeer dit niet uit. Ik ben niet aansprakelijk voor eventuele gevolgen.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 17:56

DarkSide

theres no place like ::1

Misschien bedoeld hij de focus ringen??

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 oktober 2001 14:37 schreef Density het volgende:

[..]

Ik wil je echt niet voor de gek houden hoor...maar uh...een frisse monitor? Een doekje met Glassex doet wonderen hoor :D
Tis echt serieus bedoelt hoor. En ik heb het niet bed8, alleen maar ergens gelezen in een of andere topic, waarin opeens iemand daarmee op de proppen kwam en een ander daar serieus op reageerde. Dus nu hoop ik eigenlijk dat er iemand reageert die wel iets meer weet dan iemand die mij een 'brainformat' en 'reïstall' adviseerd :P

Verwijderd

code:
1
2
3
4
C:\>format monitor
Invalid drive specification.

C:\>

mm werkt niet :(

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Ghehe, ik zie al wat hij bedoelt. In dit topic wordt in de HK wat bullshit geluld over het formatteren van een monitor. Oracle neemt dit blijkbaar serieus >:)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 oktober 2001 14:44 schreef bramvrzt het volgende:
Ghehe, ik zie al wat hij bedoelt. In [topic=236001] wordt in de HK wat bullshit geluld over het formatteren van een monitor. Oracle neemt dit blijkbaar serieus >:)
Oracle mag nog niet in HK

Verwijderd

Het is dus dikke onzin, er staat al een topic over in de HK, dus deze kan dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.