msi k7t266pro, usb en ethernetkaart

Pagina: 1
Acties:

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-08 10:48
Ik heb dus het bovenstaande mobo (msi k7t266pro) en nu heb ik het probleem dat als ik de usb controllers laat installeren m'n ethernetkaart niet meer (correct) werkt.
Iemand hier een oplossing voor?

Het is behoorlijk lastig want ik heb speciaal voor dit bord gekozen ivm de 5 usb poorten en enkele usb apparaten die ik hier heb staan.

Verwijderd

Op zondag 21 oktober 2001 13:00 schreef miles het volgende:
Het is behoorlijk lastig want ik heb speciaal voor dit bord gekozen ivm de 5 usb poorten en enkele usb apparaten die ik hier heb staan.
Dat had je ook simpeler kunnen oplossen, en nu zit je met de shit.

• miles
OK, anders geformuleerd dan.
Ik wilde een nieuw mobo, heb er een paar uitgekozen en daarna is de keuze op dit bord gevallen, ondermeer vanwege z'n usb en pc2pc optie.

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Op zondag 21 oktober 2001 13:01 schreef Courage het volgende:

[..]

Dat had je ook simpeler kunnen oplossen, en nu zit je met de shit.
Ja lekker antwoord wel.
Ik zou die netwerkkaart ff proberen in een ander slot.
Dit ziet er gewoon uit als een irq probje.

Verwijderd

:)

Wat heb je allemaal al geprobeerd ? Wat voor OS draai je ? Heb je bijvoorbeeld al een ander slot voor je ethernet geprobeerd ?

Verwijderd

Op zondag 21 oktober 2001 13:00 schreef miles het volgende:
Ik heb dus het bovenstaande mobo (msi k7t266pro) en nu heb ik het probleem dat als ik de usb controllers laat installeren m'n ethernetkaart niet meer (correct) werkt.
Iemand hier een oplossing voor?

dat is zeer bekend probleem bij dat board... had ik ook... maar bij mij was het meteen weg met bios flash.. bij readme van die flash stond ook dat dat probleem weg zou moeten zijn..

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:12
wat ik zou doen is:

ff IRQ's checken (miss conflict !)
Bios updaten

succes :)

Verwijderd

Op zondag 21 oktober 2001 13:16 schreef Cutebritney het volgende:
wat ik zou doen is:

ff IRQ's checken (miss conflict !)
Bios updaten

succes :)
idd :) suc6

• miles
Ok, begin ik met bios updaten.
Ander slot heb ik geprobeerd, en het hielp ook wel eventjes, maar na een paar keer opstarten niet meer.
Alvast bedankt jullie.

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 19:00
Probleem met dat bord is dat hij alle apparaten op hetzelfde irq zet. Er is een gehacked bios waarbij jezelf weer irq's kunt toewijzen. Staat geloof ik op www.msihardware.com . Ik gebruik het zelf ook en het werkt prima. succes.

Do as I say, don't do as I do.

Pagina: 1