Na The Armageddon en The Inpact gezien te hebben gisteren avond wil ik ook eens een prachtig space game.
Het moet er heel mooi uit zien, wie weet een paar mooien?
Verwijderd
Homeworld [heb ik nog niet gespeeld maar zag er wel leuk uit] - X-wing vs Tie Fighter/ allience, verder weet ik het ff niet meer
Ik weet het niet gewoon echte space game`s, en nee niet aleen maar schieten.Op zondag 21 oktober 2001 12:51 schreef Brabus het volgende:
Space Quest!
Wat versta je precies onder een space game? Welke genre enzo?
Battle Zone 1 & 2 
Is een strategische tanksim: jij bent bent commander en je zit in een tankje, kun je ook andere tanks e.d. commanderen.
Is een strategische tanksim: jij bent bent commander en je zit in een tankje, kun je ook andere tanks e.d. commanderen.
Ben hem nu aan het laden hijs best groot.Op zondag 21 oktober 2001 13:47 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
True, true
beste game ever en ik bedoel niet alleen space genre
idd Freespace 2.
oh en mischien doet me anam anders vermoeden ik ben geen space/alien fanaat, dus daar ligt het niet aan
idd Freespace 2.
oh en mischien doet me anam anders vermoeden ik ben geen space/alien fanaat, dus daar ligt het niet aan
www.simsport-racing.com
Ik weet niet wat dat is met de FreeSpache 2 Demo maar als ik ergens op druk om te gaan spelen keer ik terug naar Windhoos.
DarkSpace en HomeWorld
Signature?
Verwijderd
t is trouwens Deep ImpactOp zondag 21 oktober 2001 12:43 schreef ExiRana het volgende:
Na The Armageddon en The Inpact gezien te hebben gisteren avond wil ik ook eens een prachtig space game.Het moet er heel mooi uit zien, wie weet een paar mooien?
Verwijderd
Freespace , Freespace2 (heb ik nog niet gespeeld maar die moet roeleeren), Homeworld , en Homeworld cataclysm.
IMHO de allerbeste game die er zo ongeveer gemaakt is.. En is in de ruimteOp maandag 22 oktober 2001 11:53 schreef Nosfer@tu het volgende:
Star craft?
Was ik maar rijk en niet zo knap...
Kijk, Master of Orion 
Nooit gedacht dat iemand anders dat ook een vette game vond. Beetje nadenken
, veel wachten 
Beste planeet-verover spel ooit.
Nooit gedacht dat iemand anders dat ook een vette game vond. Beetje nadenken
Beste planeet-verover spel ooit.
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Old-style: Starcontrol 2
Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange
Simulatie: XWing-TieFighter-XwingvsTieFighter
...
Verwijderd
En vergeet X-wing Alliance nietOp maandag 22 oktober 2001 13:10 schreef dtjiang het volgende:
Simulatie: XWing-TieFighter-XwingvsTieFighter
Verwijderd
Freespace 2, idd!
Als je alleen deel 1 gewent bent kom je nog voor leuke verassingen te staan bij capital ships 
1) Beam Weapons!
2)
!!FLAK!!

Die beam weapons zijn nog wel aardig te dodgen, maar die flak is echt een bitch
Als de gameplay iestie minder belangrijk is en het er vooral leuk uit moet zien, neem dan WingCommander:Prophecy
1) Beam Weapons!
2)
Die beam weapons zijn nog wel aardig te dodgen, maar die flak is echt een bitch
Als de gameplay iestie minder belangrijk is en het er vooral leuk uit moet zien, neem dan WingCommander:Prophecy
Darkspace jazeker
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
StarLancer, en dalijk misschien Master of Orion 3, deel 2 heeft me iig weken lang bezig gehouden (en niet omdat het te moeilijk was
)
Zonder enige twijfel, met ruime voorsprong en onweerlegbaar:
de Wing Commander serie inclusief Privateer en Armada...
al gaat Eve Online volgens mij ook vet roelen!!
de Wing Commander serie inclusief Privateer en Armada...
al gaat Eve Online volgens mij ook vet roelen!!
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
Maar dan met name Wing Commander IV en WC Prophecy
Het is een space flight combat, afgewisseld met stukken speelfilm. De anderen uit de WC serie zijn ook heel goed, maar grafisch lopen die wel heel ver achter.
Het is een space flight combat, afgewisseld met stukken speelfilm. De anderen uit de WC serie zijn ook heel goed, maar grafisch lopen die wel heel ver achter.
Hey jij hier?Op zondag 21 oktober 2001 14:49 schreef H-Alien het volgende:
beste game ever en ik bedoel niet alleen space genre
idd Freespace 2.
En tsja, 't is al gezegd... maareh, Freespace 2
Ja goed he? ben mijn geek capaciteiten aan het opvoeren
www.simsport-racing.com
master of orion 3
en
homeworld 2
*zucht* wel nog lang wachten
en
homeworld 2
Verwijderd
Star Trek Armada is nog nie genoemd 
En freepsace 1 en 2 idd supervet, en XWing Alliance, (de hele xwing/TIE serie vind ik maar das persoonlijke voorkeur
)
ga gewoon eens kijken bij de spellendealer
En freepsace 1 en 2 idd supervet, en XWing Alliance, (de hele xwing/TIE serie vind ik maar das persoonlijke voorkeur
ga gewoon eens kijken bij de spellendealer
WC Prophecy is wel cool en ik vindt hem ook erg mooi, ok....ik moet zeggen dat ie als redelijk oud is en ik geen nieuwe spellen van dat genre heb gezien maar toch!
Neen
Verwijderd
Elite was voor mij eigenlijk een ervaring die niet zo maar geëvenaard kan worden.
Had em op de MSX en was er echt helemaal weg van. Als je maar lang genoeg speelt zijn die draadtekeningetjes je werkelijkheid :-)
Had em op de MSX en was er echt helemaal weg van. Als je maar lang genoeg speelt zijn die draadtekeningetjes je werkelijkheid :-)
Into The Void
Heel oud en zeer lang geleden dat ik dat spel heb gespeeld.
Kan het vergelijken met CIV maar dan zonder units (althans niet zoals in CIV)
Was een demo ik wil de full version maar volgen mij bestaat deze game niet meer.
of zo
Was een demo ik wil de full version maar volgen mij bestaat deze game niet meer.
Elite ??
Weet iemand trouwens of er nog eens een nieuwe Elite uitkomt ?
Weet iemand trouwens of er nog eens een nieuwe Elite uitkomt ?
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Space Empires IV, StarWars X-Wing Alliance, Xwing en Tie Fighter (Special edition die ik niet heb, helaas), Wing Commander IV en V. SpaceQuest I, II, III, IV, V, VI enz.
Allemaal oudjes, maar goed
• X-BTF
• Wingcommander Prophecy
• Howmeworld serie
• Freespace serie
• I-War serie
• Imperium Galactica 2
• Wingcommander Prophecy
• Howmeworld serie
• Freespace serie
• I-War serie
• Imperium Galactica 2
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Verwijderd
Paar maand geleden voor 5 piek bij Discovery in EnschedeOp dinsdag 23 oktober 2001 23:21 schreef SamoTh het volgende:
Wat kost freespace 2 nu nog eiglek ? alsie nog ergens verkrijgbaar is
Kweenie of ze hem nu nog hebben..
Verwijderd
Over Space-Games gesproken, weet iemand ergens nog "system-shock 2" te koop? Als ik via http://www.elcheapo.nl zoek, kom ik alleen maar een SS1 hintboek tegen
Battle Cruiser ME
moet nog uitkomen,
schijnt vet gaaf te worden, je kan op planeten landen en rondjes lopen opstijgen en weer naar de volgende planeet vliegen
moet nog uitkomen,
schijnt vet gaaf te worden, je kan op planeten landen en rondjes lopen opstijgen en weer naar de volgende planeet vliegen
i-war 2 demo is cool, is de full al uit?Op dinsdag 23 oktober 2001 23:11 schreef ocf81 het volgende:
• X-BTF
• Wingcommander Prophecy
• Howmeworld serie
• Freespace serie
• I-War serie
• Imperium Galactica 2
ik heb origineel x-wing, en tie-fighter,Op dinsdag 23 oktober 2001 22:43 schreef sebastius het volgende:
Space Empires IV, StarWars X-Wing Alliance, Xwing en Tie Fighter (Special edition die ik niet heb, helaas), Wing Commander IV en V. SpaceQuest I, II, III, IV, V, VI enz.
xwing in 320*380 reso ofzo, zag er leuk uit, tie fighter kon je in 640*480 spelen, vet cool was dat!, rondjes vliegen om zon groot schip en dan al die laserssss om je heen, ja gaaf man, zo'n spel als tie-fighter van toen moet je als multyplayer hebben voor op i'net en 64man tegelijk
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 16:10
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Heel mooi, maar werkt niet met geforce 2 mxOp dinsdag 23 oktober 2001 17:14 schreef null_brain het volgende:
Star Trek Armada is nog nie genoemd
Verwijderd
Jaaah! die science was koel!Op dinsdag 23 oktober 2001 22:14 schreef Solid_Seal2 het volgende:
Into The Void
Was een demo ik wil de full version maar volgen mij bestaat deze game niet meer.of zo
tof spel
maar blijkbaar is dat hele ding geflopt ofzo.
hij MOET op zich wel helemaal uit zijn gekomen. maar hij is nergens te krijgen.
best wel jammer
Wauw iemand die het spel kent is al gewoon minstens euh 8 of negen jaar oud (als ik het goed heb)Op donderdag 25 oktober 2001 20:14 schreef [YR]paladin het volgende:
[..]
Jaaah! die science was koel!
tof spel
maar blijkbaar is dat hele ding geflopt ofzo.
hij MOET op zich wel helemaal uit zijn gekomen. maar hij is nergens te krijgen.
best wel jammer
Idd jammer
Ik ben nu Star trek Armada aan het laden, lijkt met wel gaaf.
Wie heeft er nog meer mooie space game`s?
Niet echt met Space te maken... en toch ook weer wel:
"Day Of The Tentacle"!
"Day Of The Tentacle"!
...Make every cut count, even if it is one frame...
Pagina: 1