Eindelijk heb ik hem dan, Commandos 2, installatie verloopt prima, full wel te verstaan. En aan de minimale systeemeisen zal het ook niet liggen (zie below), toch werkt het spel niet, je krijgt eerst een filmpje van Eidos, die zie ik gewoon, je drukt op een toets, je krijgt een filmpje van de uitgever. Daarna verschijnt er de intro, beelden van de tweede wereldoorlog.
Hierna druk ik op een toets en blijft het beeld stokstijf staan op het frame waar ik op een toets drukte (in de intro dus) terwijl volgens mij het menu zou moeten verschijnen.
Mijn systeem:
Pentium III 600
128 MB geheugen
32 MB Nvidia TNT2 64 mét v21.83 drivers
De CD zit wel in een 32x brander en niet in een gewone CD-ROMspeler omdat laatstgenoemde korte tijd geleden overleden is. Maar dit mag geen verschil maken volgens mij.
Iemand een idee?
Hierna druk ik op een toets en blijft het beeld stokstijf staan op het frame waar ik op een toets drukte (in de intro dus) terwijl volgens mij het menu zou moeten verschijnen.
Mijn systeem:
Pentium III 600
128 MB geheugen
32 MB Nvidia TNT2 64 mét v21.83 drivers
De CD zit wel in een 32x brander en niet in een gewone CD-ROMspeler omdat laatstgenoemde korte tijd geleden overleden is. Maar dit mag geen verschil maken volgens mij.
Iemand een idee?