geforce 3 waterkoeling

Pagina: 1
Acties:

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 12:08
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rvl/gf3w.jpg

yum yum :)

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
mooi, maar kan je dan niet meteen je proc. meenemen?

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-05 20:48
Die is al een x aantal keer langs gekomen, en volgens mij is het nog een prut ding ook. Maarjah eerst maar is revieuws afwachten. Maar ik vond die gast die het helemaal zelf gemaakt had een stuk mooier. (is uit een oude topic van got, geen idee meer welke)

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

leuk kleurtje, maar m`n opa heeft al zo`n waterblokje gemaak, en dat is een stuk cheaper :)

Verwijderd

moved V&B >> OCM

Verwijderd

Rotding, koop dan voor dat geld een IPV een GF3 een Radeon 8500 met een peltier en waterkoeling!!! :9 :P :9 :P :9 :P :9 :P :9 :P :9 :P :9 :P :9 :P :9 :P

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:08

Epsilon

Op zondag 21 oktober 2001 13:26 schreef BasjeBanaantje het volgende:
Rotding, koop dan voor dat geld een IPV een GF3 een Radeon 8500 met een peltier en waterkoeling!!! :9 :P :9 :P :9 :P :9 :P :9 :P :9 :P :9 :P :9 :P :9 :P
AAAH ga iets zinnigs posten!! ik erger me mateloos aan gastjes zoals jij! jij had op de frontpage ook al zo'n lekker zinnige post. iets van: gooi er dan toch meteen vloeibaar stikstof op |:(

edit:
Geb. datum: 12 april 1986
zegt genoeg

jij drijft hier een beetje de spot met die hard overclockers, in de software fora kan je WEL iets nuttigs posten, waarom hier dan nie?

Verwijderd

Op zondag 21 oktober 2001 15:21 schreef epsilon het volgende:

[..]

AAAH ga iets zinnigs posten!! ik erger me mateloos aan gastjes zoals jij! jij had op de frontpage ook al zo'n lekker zinnige post. iets van: gooi er dan toch meteen vloeibaar stikstof op |:(

edit:
Geb. datum: 12 april 1986
zegt genoeg

jij drijft hier een beetje de spot met die hard overclockers, in de software fora kan je WEL iets nuttigs posten, waarom hier dan nie?
omdat ie waarschijnlijk niet goed doorheeft waar het over gaat.
Pagina: 1