Toon posts:

algemeen vraagje over power-down van PC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Soms, jah heel soms powerd mijn comp. gewoon down. Begint de power led te knipperen. De ene keer restart hij zo, de andere keer moet ik eest mijn bios batterij eruit halen en de bios resetten...enig idee wat dit is? Super vreemd!!!

Het gebeurt als ik 1 van mijn oude hd's aansluit om mijn data terug te krijgen...DIT ZUIGT!

Het gaat om een Asus A7v266, AMD 133, diamond monster fusion, SB 64, Maxtor 40 gig 7200 RPM.

Bios is al de nieuwste...help plzzzz :?

• _Hades_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:27
Lijkt mij dat de voeding het dan niet kan trekken, omdat je nog een hdd eraan hangt.

Verwijderd

kan jen iet meer specs geven over je cooling. als jij ou 135 watt heb en allemaal grote hd en goede grafische kaart heb. dan gaat het snel. :)

Verwijderd

check ff je biosinstellingen bij POWERMANAGEMENT
hierin kan je instellen na hoeveel minuten je pc uitgaat bij geen gebruik en dergelijke.
als dit goed is zal ik maar eens een 300W voeding (of hoger)
aanschaffen.

Verwijderd

hebben wij op mijn werk (stage dan ook goed :) ) ook welles

wij doen dan de stekker er altij ff uit en aarna er weer in je voeding lijkt dan een beetje tot rust te komen waarna hij weer werkt... wat het is weet ik niet

edit

ik herinner me wat kijk eens bij de cpu temp enzo en kijk naar het voltage bij ons klopte er niets van toen (rood aangegeven)

misschien mobo wel defect?

Verwijderd

Topicstarter
Hij doet het nu goed, zonder die andere HD. Dus ik denk dat het daar aan ligt...Trekt een 7200 Rpm HD meer vermogen? Lijkt me wel he??? Koop wel een andere kast dan maar met een grote voeding..

Thanks!

Verwijderd

Ik denk dat je alleen een andere voeding hoeft te kopen. Niet een hele kast erbij.

Tis zo een stuk goedkoper :P

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

Op maandag 22 oktober 2001 11:05 schreef NeoVedas het volgende:
Hij doet het nu goed, zonder die andere HD. Dus ik denk dat het daar aan ligt...Trekt een 7200 Rpm HD meer vermogen? Lijkt me wel he??? Koop wel een andere kast dan maar met een grote voeding..

Thanks!
HD trekt altijd spanning en grote en snelle HD's trekken neem ik aan meer prik, probeer te achterhalen hoe zwaar je voeding is oorzaak zou best wel es daar kunnen liggen...

suc6

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net die andere HD weer aangesloten en onder DOS op gestart en dat ging goed!

Nu werd ik overmoedig en denk, nah kan dan toch ook wel onder XP...NIET DUS!!! Das pas fuck of niet dan...
Pagina: 1