IS het de bedoeling dat je kijkt of hij in het verleden zijn rekening heeft betaald of dat er rekeningen zijn die een bepaald termijn aan het overschijden zijn (30 dagen termijn bijvoorbeeld, die gegevens heb je zelf)en dat er dan een aanmaning verstuurd word ?
Ik denk dat je toch iets meer moet bedenken voordat je gaat bouwen. Zoek eerst eens uit wat ze precies willen, hoe ze het willen, onderzoek de standaard bedrijfsprocessen, welke afdeling zorg voor wat, wat en wie zijn de controllerende afdelingen, mischien moet je je systeem wel opsplitsen in verschillende modules. Moet je ook automatisch afschrijvingen kunnen doen van de rekeningen, en met welke systemen allemaal, creditcard, bank/giro, rembours.
Heb je te maken met buitenlandse betalingen ?
etc, etc, etc...
Ik denk dat er meer bij komt kijken dan je zo snel bedenkt.
Maar dat is mijn persoonlijke mening.
(Voordat iedereen begint te piepen, ik werk als software ontwikkelaar bij een bedrijf die alle groote omroepen van nederland als klant heeft, en daarvoor maken wij het financiele systeem en de productie systemen dus ik weet er wel degelijk iets vanaf).
3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line