kan iemand mij wat info geven over de snelheden van adsl??
en over de prijzen. want @home begint mij flinkt te naaien
en over de prijzen. want @home begint mij flinkt te naaien
Ik weet niet waar je die prijs op baseert, want op mxstream.nl zie ik die nergens staan, maar vergeet niet dat je altijd EN aan je ISP EN aan de KPN een bedrag betaalt. Dus waarschijnlijk heb jij ergens het bedrag voor de ISP alleen gezien ofzo. Komen nog minimaal 5 tientjes voor KPN bij dus.Op zondag 21 oktober 2001 11:54 schreef cyberstorm het volgende:
huh dit kan nooit. 55 gulden per maand voor adsl met 1024 kb download en 256 kb upload
PS5 User ;-) ...
Yep dat meeen ik wel...Op zondag 21 oktober 2001 12:16 schreef cyberstorm het volgende:
de snelheid van advancent abo maar 150 kb/s? niet meer????????????????????????? en 175 per maand?
dat meen je niet. @Home 90,- per maand 500 kb/s download
en 15 kb/s upload
PS5 User ;-) ...
Verwijderd
Waarom loop je te zeiken. En je kan die informatie gewoon van die websites halen. Jij bent toch niet speciaal ofzo, dat je alles hapklaar moet binnen krijgen. En gebruik die mooie search knop is.Op zondag 21 oktober 2001 12:16 schreef cyberstorm het volgende:
de snelheid van advancent abo maar 150 kb/s? niet meer????????????????????????? en 175 per maand?
en 15 kb/s upload
Yup, ADSL is een STUK trager, en duurder.Op zondag 21 oktober 2001 12:16 schreef cyberstorm het volgende:
en 15 kb/s upload
Sorry hoor, maar jij weet duidelijk niet waar je over praat.Op zondag 21 oktober 2001 12:02 schreef cyberstorm het volgende:
dus dat zuigt ook
hmmmmmmmzzzzzzzzzzzzzzz
@Home heeft de mogelijkheid om meer upload te geven. maar waarom doen ze het dan neit
vuile scooiers
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()