Weet iemand waar ik die kan downloaden? Ik heb al op meerdere sites gezocht en zo'n 25 links geprobeerd, maar stuk voor stuk gaven ze een error. Heeft iemand dus een werkende link voor mij?
http://www.papy.com/downloads/gpldemo.exe
Let op je maakt niet mee wat anderen wel meemaken:
dat is dus 3d3 ondersteuning en opengl ondersteuning.Verder heeft GPL ook nog een car grapics patch nodig voordat het een beetje eruit ziet.
Verder speelt iedereen om de gameplay en de internet play
Let op je maakt niet mee wat anderen wel meemaken:
dat is dus 3d3 ondersteuning en opengl ondersteuning.Verder heeft GPL ook nog een car grapics patch nodig voordat het een beetje eruit ziet.
Verder speelt iedereen om de gameplay en de internet play
Thy will see the light...
Hele versie kan je op www.freerecordshop.nl bestellen voor F 15 piek.
Ik speelde altijd de versie die op twilight stond maar de gameplay is zo meesterlijk goed dat ik het orgineel echt wilde hebben.
Ik speelde altijd de versie die op twilight stond maar de gameplay is zo meesterlijk goed dat ik het orgineel echt wilde hebben.
Thy will see the light...
Die demo is totaal waardeloos!
Ik heb 3 jaar geleden een pc-blad met demodisc gekocht, mede omdat de demo van GPL erop stond.
Na het spelen was ik zwaar teleurgesteld; wat was dat een kl*tespel zeg....
Totdat ik een paar mensen sprak die zowel de demo als het hele spel hadden gespeeld en die vertelden mij dat de demo erg verschilde van het volledige spel, dus heb ik hem toch maar gekocht en daar heb ik nooit spijt van gehad
Conclusie: demo niet downloaden, je wordt er toch niets wijzer van.
Ik heb 3 jaar geleden een pc-blad met demodisc gekocht, mede omdat de demo van GPL erop stond.
Na het spelen was ik zwaar teleurgesteld; wat was dat een kl*tespel zeg....
Totdat ik een paar mensen sprak die zowel de demo als het hele spel hadden gespeeld en die vertelden mij dat de demo erg verschilde van het volledige spel, dus heb ik hem toch maar gekocht en daar heb ik nooit spijt van gehad
Conclusie: demo niet downloaden, je wordt er toch niets wijzer van.
weet iemand of dit spel onder windhoos 2ooo werkt?
tampert, kriminalpolizei
De Demo werkt bij mijn weten niet eens met Win98. Verder worden alleen 3Dfx en Rendition ondersteund. Maw, waarschijnlijk moet je hem in de zwaar waardeloze software-modus spelen.
Pagina: 1