Toon posts:

Detonator VS Messenger

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
[topic=296771/1/50]

Waarom zijn er mensen in dat topic die een waarschuwing krijgen?
Voor Detonators worden geen waarschuwingen uitgedeelt.

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Zie de andere 2 draadjes over msn 4.5, daar heb ik gewoon 4x gezegd dat je daar niet moet gaan roepen om die msn versie. Als mensen het dan toch gewoon nog steeds blijven doen, dan krijgen ze een waarschuwing.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Deze discussie is eergisteren nog uitgebreid gevoerd..

Detonators worden bijna semi-officieel gelekt (nVida wil dat). Bij MSN messenger is dat niet het geval. Dit is een versie die een beta tester heeft gelekt, waarschijnlijk tegen de zin van MS in.

Lees: [topic=294406/1/100]

Er wordt toch alleen een niet officiele waarschuwing gegeven? Ik bedoel, die is er alleen maar om even te laten weten dat het niet gewenst is. Er zitten verder 0,0 consequenties aan vast. :{

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Buzzman
  • Niet online
Op zondag 21 oktober 2001 13:32 schreef JvS het volgende:
Deze discussie is eergisteren nog uitgebreid gevoerd..

Detonators worden bijna semi-officieel gelekt (nVida wil dat). Bij MSN messenger is dat niet het geval. Dit is een versie die een beta tester heeft gelekt, waarschijnlijk tegen de zin van MS in.

Lees: [topic=294406/1/100]

Er wordt toch alleen een niet officiele waarschuwing gegeven? Ik bedoel, die is er alleen maar om even te laten weten dat het niet gewenst is. Er zitten verder 0,0 consequenties aan vast. :{
nadat ik 2x in die draad heb gezegd dat je daar een waarschuwing voor krijgt, ben ik in overleg maar overgegaan voor het geven van OW's. Als mensen het dan toch niet lezen? Het stond er anders toch wel vrij duidelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 oktober 2001 13:32 schreef JvS het volgende:
Detonators worden bijna semi-officieel gelekt (nVida wil dat).

1: dat zijn alleen maar vermoedens
2: dat is nogal/zeer onduidelijk

• Buzzman
  • Niet online
Op zondag 21 oktober 2001 13:48 schreef insoft het volgende:

[..]

en drivers kan je IMHO niet echt vergelijken met een prog van microsoft.
Vind je? Lees dan dit nog even door?

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 21 oktober 2001 13:42 schreef Buzzman het volgende:

[..]

nadat ik 2x in die draad heb gezegd dat je daar een waarschuwing voor krijgt, ben ik in overleg maar overgegaan voor het geven van OW's. Als mensen het dan toch niet lezen? Het stond er anders toch wel vrij duidelijk.
HHmm, als je het in die draad gezegd hebt, dan staan wat mij betreft die OW's...

Dat is duidelijk. Onafhankelijk of detonators wel legaal zijn of niet. Als de policy vermelt dat erom vragen niet mag, dan mag het niet. Het dan toch doen heeft dan niets minder tot gevolg dan een echte officiele waarschuwing.
Op zondag 21 oktober 2001 13:48 schreef insoft het volgende:

[..]

Ze staan anders flink prominent op de frontpage en er wordt geen bezwaar gemaakt door nvidia. En reken maar dat die onze frontpage ook bezoeken!
Insoft: zoals gezegd, die discussie is al gevoerd. Vragen naar warez is gewoon niet zo netjes, mensen die dat deden deden het niet voor niets zo sneaky met een mailadresje (ga nou even dat andere topic lezen, die discussie ga ik hier niet nog een keer voeren!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 oktober 2001 13:52 schreef Buzzman het volgende:

[..]

en drivers kan je IMHO niet echt vergelijken met een prog van microsoft.
[..]

Vind je? Lees dan dit nog even door?
1. :drivers zitten even veel coppyright op. Drivers zijn een klein soort proggies
2. :Dat is waar, (ken ik ook wel :) ), maar ik blijf van mening dat het verscheel onduidelijk is.

Ik zelf zie er niet het kwaad van in. Alsof dit niet zou mogen van ms? Andere professionele news sites posten die dingen gewoon.
Ik ben het er mee eens dat die dingen niet gepost mag worden, maar dan zou in princiepe detonators ook niet mogen.

:)

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 21 oktober 2001 14:00 schreef insoft het volgende:

[..]

1. :drivers zitten even veel coppyright op. Drivers zijn een klein soort proggies
2. :Dat is waar, (ken ik ook wel :) ), maar ik blijf van mening dat het verscheel onduidelijk is.

Ik zelf zie er niet het kwaad van in. Alsof dit niet zou mogen van ms? Andere professionele news sites posten die dingen gewoon.
Welke professionele nieuws-site?
Ik ben het er mee eens dat die dingen niet gepost mag worden, maar dan zou in princiepe detonators ook niet mogen.

:)
Ik ga maar niet meer proberen het verschil uit te leggen :{

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 oktober 2001 14:07 schreef JvS het volgende:

[..]

Welke professionele nieuws-site?
[..]

Ik ga maar niet meer proberen het verschil uit te leggen :{
Je zegt dat nvidia het ziet,(wat ook nog behoorlijk betwijfel baar is, aangezien de kans niet groot is dat een amerikaans bedrijf op een nl site komt) maar dat betekent niet dat ze het toestaan, zwijgen is niet toestaan.
Microsoft zwijgt ook.

Welke professionele nieuws-site?: Insoft's xp news natuurlijk :P (geintje)

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

zie:

[topic=294406/1/100]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.