Toon posts:

[flash] verdwijnt na klik?

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb n flah animatie gemaakt als navigatiemenuutje...
(want das lekker druk en hip :P )

maar als ik nou klik op n button dan gaat ie wel naar de goeie pagina (in een ander frame) maar dan wordt ook t hele flash filmpje geheel grijs (behalve de dingen die rollover zijn, die zie ik wel als ik erover heen ga met mijn muis..)

weet iemand hoe dit komt, en hoe t te fixen valt??
je ziet wel wat ik bedoel als je ff kijkt op www.denki.f2s.com/home.html
(vanaf morgen doet die link t goed, vanwege t feit dat f2s om de 24 uur syncroniseerd, nu staat de html/css stijl navigatie er nog)

Verwijderd

Topicstarter
/me roept heel hard om seraph
Se--ra--ph!!!
(kan jij me ff hellupeh)

oh ja t probleem treed op bij IE 5 voor de Mac

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

M;n Netscape crashde meteen ... bedankt

Geen probleem in IE 5.5 voor m'n windows bakkie.

Je hebt denk ik gewoon een paar framepjes gemist, want inweze is het enige wat je doet toch een target="framenaam". Je mist dan iets om te zorgen dat het ding goed komt.

Zonder code is dat moeilijk.
copyright notice:

All artwork found on the site is made by and thereby property of DENKi: This also applies to the php- and javascripts (and of course the normal html) on this site.
Copyright bestaat niet in Nederland. Intelectueel recht heb je standaard op je hersenspinsels zoals plaatjes en teksten.. Op HTML en JS kan je geen copyright vragen want er zijn maar een beperkt aantal mogelijkheden hoe je het goed kan doen, prachtig precendent recentelijk erover geweest, dus pech.

|{ brrr }] |

• TheDjasp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 08:16

TheDjasp

het wordt toch niks

Copyright bestaat niet in Nederland.
Die stelling lijkt me een beetje te kort door de bocht.

Ik neem aan dat je bedoeld dat het beschermen van je werk door middel van het plaatsen van een dergelijke copyright-notice geen juridische grondslag heeft.

Verder wordt over het algemeen met copyright het autuersrecht bedoeld, en dat bestaat natuurlijk gewoon wel.

Omdat het KAN, HOEFT het nog niet!
I haven't been ignoring you; I've been prioritizing you. Hanglooz; "chromeless windows en fullscreen zuigen allebei als een 1600Watt Nilfisk"
logt nu ook

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Redelijk kort door de bocht, maar je hoeft in Nederland niet lukraak overal copyright 2001 oid neer te kwaken want dat is al prachtig geregeld in de Nederlandse wetgeving via andere methodes.

|{ brrr }] |

Verwijderd

Op zondag 21 oktober 2001 11:44 schreef denki_akira het volgende:
/me roept heel hard om seraph
Se--ra--ph!!!
(kan jij me ff hellupeh)

oh ja t probleem treed op bij IE 5 voor de Mac
Seraph zal vanavond er pas weer zijn :) ,

betreft het probleem, heb je gebruik gemaakt van substr in je actionscript?? dat wil nog wel us problemen geven op de mac.

Verwijderd

/me is nu net pas terug van saaie verjaardag :z

Hmm t zou inderdaad kunnen komen door het gebruik van sommig actionscript, bijv. t gebruik van .substr(); volgens mij, maar dat zou ik zo even niet weten, dus:

/me roept heel hard om B-Top
B--Top!!!
(kan jij denki_akira hellupeh)

:)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 oktober 2001 16:32 schreef Necromancy het volgende:

[..]

Seraph zal vanavond er pas weer zijn :) ,

betreft het probleem, heb je gebruik gemaakt van substr in je actionscript?? dat wil nog wel us problemen geven op de mac.
geen substr..
en bij mijn Netscape doet ie t wel lekker...
tis alsof IE "vergeet" dat daar n flash fillmpie zat..
(edit: enige actionscript is op t laatste frame : stop() en op de buttons natuurlijk...)
Op zondag 21 oktober 2001 13:23 schreef Yellow het volgende:
[..]
Copyright bestaat niet in Nederland. Intelectueel recht heb je standaard op je hersenspinsels zoals plaatjes en teksten.. Op HTML en JS kan je geen copyright vragen want er zijn maar een beperkt aantal mogelijkheden hoe je het goed kan doen, prachtig precendent recentelijk erover geweest, dus pech.
t gaat dus ff om t idee...
ik lig er echt niet wakker van als iemand mijn gallerijscript jat....
(edit: yellow... ik heb dat wat betrekking heb op de code al weggehaald.. zo goed :P ?)

Verwijderd

Topicstarter
t staat trouwens al online
www.denki.f2s.com/home.html
(onder in je scherm staat ie...)

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 10:08

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

dikke 404 onderin mjin scherm ja :(
The page cannot be displayed

Stoer; Marduq

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 22 oktober 2001 11:37 schreef XangadiX het volgende:
dikke 404 onderin mjin scherm ja :(
[..]
bij jou misschien, bij de rest van de wereld niet

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 10:08

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

owjaaa...nu doet ie het wel
owww...

wat mooi!!!

;)

Stoer; Marduq

Verwijderd

/me voelt zich onnodig geroepen

:)

Verwijderd

Topicstarter
gefixed!!!

ik heb n zooi extra frames en keyframes erin gepropt, zodat ie na t drukken n heel stukkie nog doorloopt en zo weer "refresht" (hij komt later aan bij t stukje waar die moet stoppen dan dat de pagina is geladen)
klinkt ingewikkeld maar als iemand anders r nog problemen mee heeft moet ie bij mij ff t .fla vragen
;)
Pagina: 1