Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Als je ff zoekt vind je hier erg veel info over, is al vaker aan bod geweest
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Voor 4:3 beeldmateriaal zou ik voor een lagere resolutie gaan, 512x384 bijvoorbeeld. Verder encode je *natuurlijk* in VBR (SBC) met behulp van Nandub.
Siditamentis astuentis pactum.
Enne deze ook uit je hoofd leren..
[topic=109936/1/50]
[topic=109936/1/50]
jongens jongens ik krijg nog hoofdpijn van jullie 
Thanks!
Thanks!
Hier vind ge er alles over:
http://www.geocities.com/tsunkatse_fighter/
http://www.geocities.com/tsunkatse_fighter/
I heard if you play the XP CD backwards, you get a satanic message. Thats nothing compared to what happens if you play it forward, then it installs Windows XP born2oc.be - Facts Of Life
Maar FF voor de duidelijkheid: ik ga geen DVD rippen naar Divx, ik rip DV video.. Het formaat wat uit me'n digitale camera komt
Verwijderd
Wat is er beter aan Nandub ipv VirtualDub (waar het van gejat / opgebaseerd is) ?Op zondag 21 oktober 2001 11:19 schreef Varienaja het volgende:
Voor 4:3 beeldmateriaal zou ik voor een lagere resolutie gaan, 512x384 bijvoorbeeld. Verder encode je *natuurlijk* in VBR (SBC) met behulp van Nandub.
Want dat vbr hangt toch van de codec's af?
Met Nandub doe je 2 passes, de eerste om te kijken welk deel van de video hoeveel bits nodig heeft. De tweede pass is om die verhoudingen toe te passen met de juiste bitrate.Op zondag 21 oktober 2001 20:14 schreef XSDnied het volgende:
Wat is er beter aan Nandub ipv VirtualDub (waar het van gejat / opgebaseerd is) ?
Want dat vbr hangt toch van de codec's af?
Als de bestandsgrootte je niet veel uitmaakt, dan kan je natuurlijk ook gewoon een vaste bitrate kiezen (en slechts 1 pass doen), zo rond de 1200 kbit is wel ok.
Ja, maar hij geeft aan dat hij het met DivX 4 wil doen, volgens mij heb je daar geen Nandub voor nodig hoor, laat staan dat het er voor is, of niet?Voor 4:3 beeldmateriaal zou ik voor een lagere resolutie gaan, 512x384 bijvoorbeeld. Verder encode je *natuurlijk* in VBR (SBC) met behulp van Nandub.
OjaOp maandag 22 oktober 2001 08:08 schreef Gregoor het volgende:
Ja, maar hij geeft aan dat hij het met DivX 4 wil doen, volgens mij heb je daar geen Nandub voor nodig hoor, laat staan dat het er voor is, of niet?
Pagina: 1