Als ik in het spel zit en dan een team wil kiezen dan krijg je de auto's te zien maar er is amper een auto te zien en als ik dan circuit ga kiezen en het spel ga laden dan springt hij ineens tijdens het laden uit het spel en sta ik weer bij windows. Iemand enig idee waar het aan kan liggen? Ik heb overal nieuwste drivers van geinstalleerd.
Ach ja ik heb een keer een faq/tweak site over F1-2001 hier gepost maar die had de admin op slot gezet omdat hij dat SPAM vond ook all zijn erg veel gasten zoals jou die veel vragen hebben over F1-2001.
But hier go's:
installeer de nieuwste detanator drivers 2.1.8.3 (www.nviadia.com)
Zet je desktop colors op 16bit!
En op een resolutie niet hoger dan 1024x768
Dan de game ook op 16bit zetten en ook niet hoger dan 1024x768.
Nu start die wel op en kom je wel in de game zonder dat hij naar win terug knalt.
Ik had hetzelfde probleem en dit stond ook in de trouble shooting van F1-2001 op de official site.
Na het aanpassen van mijn desktop res+colors en game res+colors had ik het probleem inderdaad niet meer.
Erg slordig van EA dat ze een bug hebben met de Geforce kaarten.
Dit zijn nog wel de meest gebruikte grapics cards onder de gamers.
But hier go's:
installeer de nieuwste detanator drivers 2.1.8.3 (www.nviadia.com)
Zet je desktop colors op 16bit!
En op een resolutie niet hoger dan 1024x768
Dan de game ook op 16bit zetten en ook niet hoger dan 1024x768.
Nu start die wel op en kom je wel in de game zonder dat hij naar win terug knalt.
Ik had hetzelfde probleem en dit stond ook in de trouble shooting van F1-2001 op de official site.
Na het aanpassen van mijn desktop res+colors en game res+colors had ik het probleem inderdaad niet meer.
Erg slordig van EA dat ze een bug hebben met de Geforce kaarten.
Dit zijn nog wel de meest gebruikte grapics cards onder de gamers.
Thy will see the light...
Hey hartstikke bedankt!! Inderdaad erg slordig dat er zo'n grote bug inzit zeg. Maar goed ik ga lekker racen nu!!