THINK recruitment

Pagina: 1
Acties:

• MrCyber
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-05-2018
Hoi allemaal,

Ik zat vandaag eens een beetje te spitten in de THINK stats en kwam tot de ontdekking dat er in Nederland 6711 deelnemers zijn aan het THINK project waarvan er maar 822 lid zijn van DPC !!!!!

Er is zelfs een persoon bij met meer dan 52k returned results.

Kunnen we niet op een of andere manier wat meer reclame maken voor DPC THINK om al deze (5800+) mensen te overtuigen zich bij DPC THINK aan te sluiten ?

:? :? :? :?

Verwijderd

Is al eerder bij andere projecten voorgesteld, maar de ( ongeschreven? ) regels bij DPC stellen dat actieve ( en agressieve ) recruitment niet is toegestaan.

althans dat dacht ik

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
had ik ook al eens gemeld maar niemand die er naar omzag

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

bij RC5/OGR is ook al eens gebleken dat er veel nederlanders nog niet lid waren van DPC, toch kun je hier niet echt actief wat aan doen.. iemand benaderen zou fout zijn aangezien diegene misschien al bij een ander team zit, en je hoort geen leden bij andere teams weg te halen!

misschien dat je met een MegaFlush ofzo de aandacht kan trekken? ;) :P

• MrCyber
Ik wil ook de mensen niet persoonlijk benaderen, want ik weet dat dat niet is toegestaan/buiten de DPC policy valt. Vandaar dat ik ook voorstelde om meer reclame (in het algemeen) te maken voor DPC Think zodat die mensen in elk geval erop gewezen worden dat we bestaan.

Ik heb ook niet echt een idee hoe dat te doen, maar misschien is een megaflush wel een idee alleen zou ik niet weten hoe dat moet met THINK aangezien er geen proxy-software of zo voor is en ook UD monitor (bij mij althans) niet echt helemaal joppe werkt !

Iemand ideeën ?

Verwijderd

Op zondag 21 oktober 2001 10:44 schreef MrCyber het volgende:
Iemand ideeën ?
Op het UD forum bestaat de volgende topic "Teams Recruiting" : http://forum.ud.com/ubbcgi/ultimatebb.cgi?ubb=forum&f=15

• MrCyber
Geweldig... misschien kan iemand van de DPC crew daar een mooi recruitment verhaaltje posten ?

Ik wil het ook wel doen, maar dan wel in overleg met de crew. Lijkt me het handigste

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Op zondag 21 oktober 2001 13:04 schreef MrCyber het volgende:
Geweldig... misschien kan iemand van de DPC crew daar een mooi recruitment verhaaltje posten ?

Ik wil het ook wel doen, maar dan wel in overleg met de crew. Lijkt me het handigste
Daa kan je het beste ff voor langs komen in #KeyServer dan :)

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Is het bij UD Think mogelijk om zonder team affiliation mee te doen? Daar ligt je winst. Niet bij de mensen die lid zijn van een ander team.

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

Op maandag 22 oktober 2001 13:23 schreef Mobster het volgende:
Is het bij UD Think mogelijk om zonder team affiliation mee te doen? Daar ligt je winst. Niet bij de mensen die lid zijn van een ander team.
Jazeker, je kunt gewoon als individu meedoen. Je moet apart lid worden van een team.
Ik geloof zelfs dat alle punten die je "teamloos" hebt gegenereerd, naar het team toe gaan, als je joined.
Dit is niet zo als je van het ene naar het andere team gaat... :(

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

En hoeveel van die 6711 nederlanders zitten nog niet bij een team? Dat is een interessante groep. Probleem is alleen, hoe krijg je ze bij DPC?

(zullen wel heel idealistische mensen zijn die alleen voor het goede doel meedoen en niet om de stats) :9

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Pagina: 1