Hercules 3D Prophet III Ti500 TV-out FL 919,-

Pagina: 1
Acties:

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
Ik zag dat ASCi deze kaart heeft voor die prijs. nu vroeg ik me af of die prijs nou echt zow goedkoop is doordat hij BULK is. want die asus en anderen zijn gewoon duurder.

ennuh als je zou kunnuh kiezen tussen zon Hercules GF3 Ti500 en een ATi R8500 voor welke zou je dan kiezen en waarom.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 12:37
ik kies de radeon8500 omdat die over het algemeen betere beeldkwaliteit heeft.

een nadeel van de radeon is dat de drivers nog niet optimaal zijn.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Verwijderd

Op zondag 21 oktober 2001 03:28 schreef ReseTTim het volgende:
Ik zag dat ASCi deze kaart heeft voor die prijs. nu vroeg ik me af of die prijs nou echt zow goedkoop is doordat hij BULK is. want die asus en anderen zijn gewoon duurder.

ennuh als je zou kunnuh kiezen tussen zon Hercules GF3 Ti500 en een ATi R8500 voor welke zou je dan kiezen en waarom.
hej

Heeft niemand benchmarks van deze Hercules GF3 Ti500??
ik heb alleen gezien van asus ti500?
ps:En als die Hercules GF3 Ti500 ook zo goed presenteert als een asus ti 500 zou ik voor die kiezen want ati '8500 verliest weer van geforce zekerzzz 10% + maar als je voor die beeldkwaliteit wil neem je die ati 2 en als je minder geld wil uitgeven maar ik ga ook zekerss voor die Hercules GF3 Ti500
laterzzzz

Verwijderd

als die net zo presenteerd als en asus ti500

Verwijderd

Okee...

ATI heeft nog steeds problemen met de drivers EN beeldkwaliteit in sommige spellen zoals bijv. Quake 3 Arene, verder valt de snelheid nog steeds tegen in D3D spellen (Giants, Max Payne).

Verder even over die Hercules kaart, ASCI zit 10 minuten bij mij vandaan, en de ti200 en 500 zijn vanaf week 45 leverbaar en kosten idd 920.- (Bulk)

Verwijderd

wat houdt ie bulk in dan????
thnx

Verwijderd

Op zondag 21 oktober 2001 10:04 schreef ruffryder16 het volgende:
wat houdt ie bulk in dan????
thnx
heb het al in die retail ziet een mooie doos en wat extra spullen zoals spellen ,uitgebreide handleiding enzo
en bij bulk niet gewone doos zonder extra's
corect me if i'm wrong?
thnx

Verwijderd

Inderdaad Bulk aka OEM :)

Zit echt serieus te twijfelen tussen TI500 en Radeon :(

Verwijderd

Op zondag 21 oktober 2001 10:26 schreef KaoZ het volgende:
Inderdaad Bulk aka OEM :)

Zit echt serieus te twijfelen tussen TI500 en Radeon :(
maar wat wil je dan betere performence of betere beeldkwaliteit
kwaliteit ati2 (geforce niet zo slecht misschien 5 tot 10%)
performence gf3 ti 500 zekerss(zeker wel 20 %)is wel wat duurder maar wat jij wilt ik ga zekerssss voor ti 500 meer vertrouwen dan een ati 2
lataerzz
ps: kijk hierzo
http://www.hardocp.com/reviews/vidcards/ati/8500/index2.html en die pages door zie je dat ati 8500 overal verliest qua snelheid

Verwijderd

Yup...true..Met de ti500 heb je zekerheid op het moment, maar je weet niet wat de drivers van ATI gaan doen binnen nu en bijv. 2 maand. Er kan zoveel veranderen...op het moment is de Radeon op sommige punten al sneller dan de ti500, met nieuwe drivers zou hij heel goed de ti500 op meer punten gaan verslaan, de hardware is er iig :)

Ik wacht nog ff af iig...

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
idd das ook mijn prob. ik zit dus te denken zoals ik al zij tussen die GF3 Ti500 en de ATI R8500.

nu koop ik mijn pc op hcc dus ik hoop dan dat de prijzen dan wel gedaald zijn... en er betere drivers zijn voor die ATI zodat je nog kunt kiezen. nu valt voor mij ATI ff af ivm de drivers

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08 13:27
Ik zit ook te twijfelen tussen een ATi R8500 of een Hercules GF3 Ti500.

ATi R8500
+ zeer goede 2D
+ dual monitor support
- niet zo snel als verwacht
- problemen met sommige spellen
- weinig tussentijdse driver updates
Prijs FL 700-750,-

Hercules GF3 Ti500
+ snel
+ geen problemen met spellen
+ veel tussentijdse driver updates
- geen dual monitor support
- 2D is iets minder
Prijs FL 919,- (OEM)

+ TV-OUT hebben beide kaarten.

En dan hebben we ook nog de Ti200 voor "maar" FL 615,- bij ASCI...

Na wat reviews te hebben gelezen, ga ik (voorlopig) niet voor een ATi R8500. Nu zit ik nog te twijfelen tussen de GF3 Ti 200 en 500...

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 12:08
- weinig tussentijdse driver updates ??????????????????

ati is de videokaart waar de meeste geleakte driver voor uitkomen
je kunt beter zeggen dat ati zijn drivers voor de 7500 en 8500 nog niet in orde heeft
al valt dat ook wel mee, de drivers presteren alleen flink wat minder in windows 2000 en xp
verder zijn er helemaal geen problemen met spellen, het is geen savage 4 chipset

mijn advies

ATI RADEON 8500 :)

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:46

Wildfire

Joy to the world!

Meest geleakte drivers zijn van ATI? Waarom zie ik op Tweakers.net dan alleen maar geleakte GeForce drivers???

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Kijk wat vaker op Rage3d.com en Maxreboot.com

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
kzag net op T.net dat er nieuwe drivers zijn voor die R7500 maar dus niet voor die 85 :( :(

• Martijnos
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-03-2025
Heeft iemand die ti500 of ti200 al?

"Choose life"

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 20:02

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

De 8500 komt nu nog ietsje trager uit de benches dan de Ti500, maar vooral omdat ze daar oude drivers gebruikt hebben. Bij Tom's Hardware presteert de 8500 zelfs in de grootste pro-NVidia bench die er is sneller dan de Ti500 (3Dmark). De drivers van de GF3 waren een paar maanden geleden ook nog bagger, en ik verwacht dat de ATi over 2 maandjes een dikke 10% sneller is dan de Ti500. M'n advies is wel altijd koop een kaart voor wat ie nu kan, maar de ATi is ook nog een stuk goedkoper, en heeft veel meer mogelijkheden (multi-monitor enz) en veel betere beeldkwaliteit in 2D en 3D (ook door TRUform, da's echt cewl, ook oudere spellen worden 10x mooier)

Specs

Verwijderd

W8 maar totdat er weer nieuwe detonator drivers uit komen. Dan krijgt de ti500 ook weer een boost. Kijken wie dan de snelste is! :)

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 15:17
nou, volgens mij kunnen de drivers van die Radeon ook stukken beter, en omdat de geforce3 er al langer is kun
je verwachten dat aan die radeon drivers dus nog meer
te verbeteren valt

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Verwijderd

Ehm en waar past deze Prolink Pixelview GeForce2 Ti 64MB DDR in dit verhaal? De prijs verschilt nogal namelijk :?

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-03 08:27

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Op woensdag 24 oktober 2001 16:57 schreef OG_outlaw het volgende:
Ehm en waar past deze Prolink Pixelview GeForce2 Ti 64MB DDR in dit verhaal? De prijs verschilt nogal namelijk :?
Niet, is langzamer als de Radeon 8500 en kan niet tippen aan de Geforce 3 Ti 500 of 200.

De vergelijking zou dan dit moeten zijn:
Ati Radeon 64 MB DDR (of de 7200) of de Geforce 2 Ti 200 (dan wint de ATI)

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Pagina: 1