Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
een nadeel van de radeon is dat de drivers nog niet optimaal zijn.
Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -
Verwijderd
hejOp zondag 21 oktober 2001 03:28 schreef ReseTTim het volgende:
Ik zag dat ASCi deze kaart heeft voor die prijs. nu vroeg ik me af of die prijs nou echt zow goedkoop is doordat hij BULK is. want die asus en anderen zijn gewoon duurder.
ennuh als je zou kunnuh kiezen tussen zon Hercules GF3 Ti500 en een ATi R8500 voor welke zou je dan kiezen en waarom.
Heeft niemand benchmarks van deze Hercules GF3 Ti500??
ik heb alleen gezien van asus ti500?
ps:En als die Hercules GF3 Ti500 ook zo goed presenteert als een asus ti 500 zou ik voor die kiezen want ati '8500 verliest weer van geforce zekerzzz 10% + maar als je voor die beeldkwaliteit wil neem je die ati 2 en als je minder geld wil uitgeven maar ik ga ook zekerss voor die Hercules GF3 Ti500
laterzzzz
Verwijderd
ATI heeft nog steeds problemen met de drivers EN beeldkwaliteit in sommige spellen zoals bijv. Quake 3 Arene, verder valt de snelheid nog steeds tegen in D3D spellen (Giants, Max Payne).
Verder even over die Hercules kaart, ASCI zit 10 minuten bij mij vandaan, en de ti200 en 500 zijn vanaf week 45 leverbaar en kosten idd 920.- (Bulk)
Verwijderd
maar wat wil je dan betere performence of betere beeldkwaliteitOp zondag 21 oktober 2001 10:26 schreef KaoZ het volgende:
Inderdaad Bulk aka OEM
Zit echt serieus te twijfelen tussen TI500 en Radeon
kwaliteit ati2 (geforce niet zo slecht misschien 5 tot 10%)
performence gf3 ti 500 zekerss(zeker wel 20 %)is wel wat duurder maar wat jij wilt ik ga zekerssss voor ti 500 meer vertrouwen dan een ati 2
lataerzz
ps: kijk hierzo
http://www.hardocp.com/reviews/vidcards/ati/8500/index2.html en die pages door zie je dat ati 8500 overal verliest qua snelheid
Verwijderd
Ik wacht nog ff af iig...
nu koop ik mijn pc op hcc dus ik hoop dan dat de prijzen dan wel gedaald zijn... en er betere drivers zijn voor die ATI zodat je nog kunt kiezen. nu valt voor mij ATI ff af ivm de drivers
ATi R8500
+ zeer goede 2D
+ dual monitor support
- niet zo snel als verwacht
- problemen met sommige spellen
- weinig tussentijdse driver updates
Prijs FL 700-750,-
Hercules GF3 Ti500
+ snel
+ geen problemen met spellen
+ veel tussentijdse driver updates
- geen dual monitor support
- 2D is iets minder
Prijs FL 919,- (OEM)
+ TV-OUT hebben beide kaarten.
En dan hebben we ook nog de Ti200 voor "maar" FL 615,- bij ASCI...
Na wat reviews te hebben gelezen, ga ik (voorlopig) niet voor een ATi R8500. Nu zit ik nog te twijfelen tussen de GF3 Ti 200 en 500...
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
ati is de videokaart waar de meeste geleakte driver voor uitkomen
je kunt beter zeggen dat ati zijn drivers voor de 7500 en 8500 nog niet in orde heeft
al valt dat ook wel mee, de drivers presteren alleen flink wat minder in windows 2000 en xp
verder zijn er helemaal geen problemen met spellen, het is geen savage 4 chipset
mijn advies
ATI RADEON 8500
"Choose life"
Verwijderd
je verwachten dat aan die radeon drivers dus nog meer
te verbeteren valt
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Verwijderd
Niet, is langzamer als de Radeon 8500 en kan niet tippen aan de Geforce 3 Ti 500 of 200.Op woensdag 24 oktober 2001 16:57 schreef OG_outlaw het volgende:
Ehm en waar past deze Prolink Pixelview GeForce2 Ti 64MB DDR in dit verhaal? De prijs verschilt nogal namelijk
De vergelijking zou dan dit moeten zijn:
Ati Radeon 64 MB DDR (of de 7200) of de Geforce 2 Ti 200 (dan wint de ATI)
Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website