Toon posts:

[freewhere/shareware] onlineSchaakspelletje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey weet iemand of er een freewhere (gratis)
schaakspelletje bestaat die je gewoon op je comp moet installen en dat je gewoon ip to ip kan spelen?

k wil namelijk ff tegen mensen gaan schaken :)

note: Dit is niet bedoelt als warez reqeust

Verwijderd

Niet helemaal ip-to-ip, maar ff allebei een yahoo accountje aanmaken, endan naar games.yahoo.com hgaan. Daar kan je best wel leuke spellen doen. (ook schaken dus)

• Squirtle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 19:48
Spelpunt

Gewoon accountje maken..
En je kan schaken, reversi, hartenjagen, webquiz, klaverjassen, webdarts en backgammon spelen :7

Is best leuk btw :P

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 oktober 2001 01:14 schreef Squirtle het volgende:
Spelpunt

Gewoon accountje maken..
En je kan schaken, reversi, hartenjagen, webquiz, klaverjassen, webdarts en backgammon spelen :7

Is best leuk btw :P
daar speel ik al maar ik vroeg eigenlijk om:
"schaakspelletje bestaat die je gewoon op je comp moet installen " ;)

Verwijderd

Battle Chess !! :)

Heb ik thuis nog op een DD diskje staan, kan volgens mij ook via internet, is alleen geen free-/shareware geloof ik, maar dat weer ik niet zeker.

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Op zondag 21 oktober 2001 02:22 schreef MREn het volgende:
Battle Chess !! :)

Heb ik thuis nog op een DD diskje staan, kan volgens mij ook via internet, is alleen geen free-/shareware geloof ik, maar dat weer ik niet zeker.
Ja BattleChess is cool :)

Ik heb ook nog de windows versie. En als je die mannetjes zat bent kun je ook met gewone stukken spelen, ipv die gevechten als je een stuk slaat ;)

Het is alleen geen freeware zover ik weet. Maar is al wel een behoorlijk oud spel....

Verwijderd

Niet gratis, maar wel goed is Rebel 11, te koop bij het computercollectief in Amsterdam. Sowieso een van de sterkste schaakprogramma's (het enige schaakprogramma dat John van der Wiel verslagen heeft bijvoorbeeld), maar het biedt ook internet-play. Kijk anders op www.rebel.nl
Pagina: 1