rare layout-probleempjes met IE 5+

Pagina: 1
Acties:

• IceOnFire
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
als je
www.itiwana.nl
bezoekt zou je de horizontale balken schermbreed moeten zien, maar IE gooit er een kleine zwarte balk naast... in druk op F5 herlaadt de pagina zoals ie wél bedoelt is. als je em vaak herlaadt geeft ie bovendien ietwat random soms een dun lijntje tussen de twee onderste plaatjes waaruit t grote logo is opgebouwd.

iemand enig idee hoe zeker dat eerste komt/op te lossen is?

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 12:33

Tim Schuhmacher

abasios

Ik weet niet hoe het komt, maar je eerste probleem (zwarte balkje ernaast) heb ik niet.
Win2000 met ie 5.5

Denk dat er weinig fout is aan jouw html code dat dat dunne lijntje kan veroorzaken.

Verwijderd

Waarom eigenlijk IE ? Mozilla is veel beter ! En minder commercieel dan M$ Internet Exploder.

• IceOnFire
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
waarom IE? geen idee waarom juist IE dat probleem veroorzaakt :)
tsja, als 90 % van de bezoekers de pagina via IE bekijkt moet ik toch een beetje rekening met ze houden nietwaar?

het zwarte-balk-aan-de-zijkant probleem heb ik zelf op twee verschillende pc's geconstateerd, beide keren IE 5.5 NL op Win2k. zelfde zie ik overigens op http://quilt.xs4all.nl

toch staat de tabelbreedte gewoon op 100%, ik snap het dus echt niet...

oplossingen nog altijd welkom (en post evt. ook ff 1 keertje als je t probleem ook ziet, weet ik dat ik niet gek ben :) )

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

tsjek het f op een andere PC.
IE5.0 heeft in combinatie met een de videokaart nog wel eens de neiging om wat bugs tentoon te spreiden en dit is er 1 van.
Niet veel aan te doen, soms helpt het om je tabelstructuur wat te verenvoudigen.
Als het op een andre pc er goed uitziet zou ik me er niet te druk om maken.

www.jurgroessen.nl

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-05 15:11

disjfa

be

Op zondag 21 oktober 2001 19:03 schreef blurbieblurb het volgende:
Waarom eigenlijk IE ? Mozilla is veel beter ! En minder commercieel dan M$ Internet Exploder.
ja laten we dat geouwenhoer hier doen, not |:(

maar hier ook geen problemen [win98se, ie5.5]

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

is een Ie/videokaart bug idd. als je plaatjes naast elkaar zet zet ie er af en toe lijntjes tussen. een refresh of zelfs minimaliseren/maximaliseren helpt. (of er even een ander scherm overheen bewegen).

Volgens mij is het wel alleen in de win9x versies, heb er in 2K nog nooit last van gehad.
Pagina: 1