javascript
ongeveer als
ongeveer als
code:
1
| <input type="text" value="foo" name="bar" size="12" onfocus="if(this.value=='foo')this.value='';" onblur="if(this.value=='')this.value='foo';"> |
jup, dat moet werken
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
kan et ook in html ?
dus dat je van de text een link maakt met de link naar target=_blank ?
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Verwijderd
ik dacht dat dit ook werkt:
<input type="text" value="1ste waarde" onclick="value: ''">
zoiets
<input type="text" value="1ste waarde" onclick="value: ''">
zoiets
wat is dit nou toch weer voor vraagOp zondag 21 oktober 2001 16:38 schreef talin het volgende:
kan et ook in html ?
waarom zou je van een link de tekst onzichtbaar willen maken als iemand erop klikt?
of bedoel je soms dat als je op de link klikt dat dan een input ergens op de pagina leeg gemaakt wordt?
Want dan moet je prototype's voorbeeld ff combineren met een a href.
enne anders snap ik je niet...
Verwijderd
<
INPUT TYPE="text"
NAME="IC_QueryText"
SIZE="15"
VALUE="Start Here!"
onFocus="if(this.value=='Start Here!')this.value='';" style="font-size:11px;"
>
(geleent van javascriptsource.com..
)
INPUT TYPE="text"
NAME="IC_QueryText"
SIZE="15"
VALUE="Start Here!"
>
(geleent van javascriptsource.com..
Verwijderd
waarom zo ingewikkeld?Op zondag 21 oktober 2001 17:58 schreef ivy het volgende:
<
INPUT TYPE="text"
NAME="IC_QueryText"
SIZE="15"
VALUE="Start Here!"
>
(geleent van javascriptsource.com..)
nou, als je dit ingewikkeld noemtOp zondag 21 oktober 2001 18:47 schreef _Assassinator_ het volgende:
[..]
waarom zo ingewikkeld?
maar je moet er idd ff checken op de value, anders als je er nog een keer op klikt dan is de text weer weg
disjfa.nl
wat als je nou bijvoorbeeld via tab naar je invoer-box gaat, of als je iets ingevuld hebt, en er weer op klikt??Op zondag 21 oktober 2001 18:48 schreef _Assassinator_ het volgende:
dit werkt ook gewoon:
code:
1 <input type=text size=16 name=query value="Britney Spears" onclick="value=''">
Dan maak je er onFocus van ipv onClickOp zondag 21 oktober 2001 19:20 schreef PlayR het volgende:
[..]
wat als je nou bijvoorbeeld via tab naar je invoer-box gaat, of als je iets ingevuld hebt, en er weer op klikt??
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
je moet onfocus idd gebruiken, maar ook een check op wat er staat, anders gaat t weer weg.Op zondag 21 oktober 2001 20:22 schreef Gerco het volgende:
[..]
Dan maak je er onFocus van ipv onClick
disjfa.nl
niet van de link , de text onzichtbaar .Op zondag 21 oktober 2001 17:44 schreef Hangloozz het volgende:
[..]
wat is dit nou toch weer voor vraag
waarom zou je van een link de tekst onzichtbaar willen maken als iemand erop klikt?
of bedoel je soms dat als je op de link klikt dat dan een input ergens op de pagina leeg gemaakt wordt?
Want dan moet je prototype's voorbeeld ff combineren met een a href.
enne anders snap ik je niet...
de vraag was : een text onzichtbaar maken nadat je er op geklikt hebt .
dan maak je er toch een link van die naar een lege pagina verwijst met de zelfde 8ergrond .
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
onclick="this.style.visibility = "hidden"
maar nu begin ik idd ook de vraag niet meer te begrijpen
maar nu begin ik idd ook de vraag niet meer te begrijpen
disjfa.nl
Pagina: 1