Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Ik ook.Op zaterdag 20 oktober 2001 22:51 schreef DeathKnight het volgende:
Ik vond het wel leuk om het uit te vinden
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
[ specs ] [ Tweaker gallery ]
Ahem... Hoe doe je dat dan?Op zaterdag 20 oktober 2001 22:55 schreef jelmervos het volgende:
...weer in signature...
[ specs ] [ Tweaker gallery ]
Ik zie trouwens niet hoe je hier misbruik van moet maken? Kan niks bijzonders doen wat je met een normale html file niet kan.
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Verder heeft het geen nut..
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Het is misschien wel eens handig om ff een bepaalde regel javascript ofzo te testen, dat gaat dan heel vlug
[edit, klein beetje geholpen
Maar je browser slaat je startpagina-URL toch wel op de harde schijf op... Dus zoveel zin heeft het ook weer niet...Op zaterdag 20 oktober 2001 23:06 schreef DeathKnight het volgende:
Nog iets wat je kan doen, je kan ruimte op je hd sparen. Je maakt je eigen startpagina met about: en dan hoef je geen html file op je hd op te slaan![]()
Register>HDOp zaterdag 20 oktober 2001 23:09 schreef elnino het volgende:
[..]
Maar je browser slaat je startpagina-URL toch wel op de harde schijf op... Dus zoveel zin heeft het ook weer niet...
Das waar, zit er geen vage compressie over het register eigenlijk? of zou 1 string in het register groter zijn als een enkele file?
Ik welOp zaterdag 20 oktober 2001 23:08 schreef elnino het volgende:
Helaas kun je in GoT geen links plaatsen zonder
Die bevoordeelde positie van mods toch altijd ookOp zaterdag 20 oktober 2001 23:33 schreef ACM het volgende:
Ik wel
Maar zit er ook geen maximum van tekens op? Dat je bijv. maar 100 tekens of zo mag... Kun je niet zo'n heel erg grote site mee bouwen...Op zaterdag 20 oktober 2001 23:17 schreef DeathKnight het volgende:
Register>HD
Das waar, zit er geen vage compressie over het register eigenlijk? of zou 1 string in het register groter zijn als een enkele file?
2083 tekens zo te zienOp zaterdag 20 oktober 2001 23:40 schreef elnino het volgende:
[..]
Maar zit er ook geen maximum van tekens op? Dat je bijv. maar 100 tekens of zo mag... Kun je niet zo'n heel erg grote site mee bouwen...
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Dan ga ik met Javascript gewoon mega dingen includenOp zondag 21 oktober 2001 02:59 schreef Reefer het volgende:
lol leuke wedstrijd, maak een zo vet mogelijke site in 2083 tekens
javascript:var a='hello world';alert(a);
Is wel handig als je snel wil zien of een site een cookie heeft geplaatst:
javascript:alert(document.cookie)
Of als je de waarde van een var wil bekijken in je script (handigheidje bij het debuggen van je code)
Today's subliminal thought is: