Ik heb een Aquaflow 3 800L/U pomp. Deze is niet magnetisch afgeschermd, dus mijn scherm trilt erdoor. Onlangs heb ik deze in mijn kast gezet, maar zelfs toen hield het trillen niet op. Wel had ik 4 dagen later een kapotte IBM 60GXP (ik weet niet zeker of het door die pomp kwam..
). Ik type nu dus niet op de computer in mn signature want die hele harddisk is dus dood, krijg binnenkort nieuwe binnen.
Maar anyway, to the point, aangezien ik open waterkoelingssysteem heb valt de Eheim pomp af, die werkt alleen voor gesloten systemen. Dus ik zal de SICCE NOVA/IDRA moeten nemen. Als ik tussen die twee kies wordt het toch wel een IDRA want die pompt wat harder.
Ik vroeg me af of deze magnetisch is afgeschermd, want ik heb geen zin in trillende schermen/kapotte HD's(not sure
) en dergelijke.
Maar anyway, to the point, aangezien ik open waterkoelingssysteem heb valt de Eheim pomp af, die werkt alleen voor gesloten systemen. Dus ik zal de SICCE NOVA/IDRA moeten nemen. Als ik tussen die twee kies wordt het toch wel een IDRA want die pompt wat harder.
Ik vroeg me af of deze magnetisch is afgeschermd, want ik heb geen zin in trillende schermen/kapotte HD's(not sure