Toon posts:

Voor iedereen die ze A7V gaat flashen !!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mocht je bordje gaan flashen naar 1009 zet dan voor dat je dit doet even je jumpertje op jumperfree, bij mij gaf ie namelijk geen beeld meer. Ik batterijtje eruit gehaald hele dag gew8 en nog steeds geen beeld, na het jumpertje dus wel het kan je een hoop moeitje besparen !. |:(

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Op zaterdag 20 oktober 2001 22:43 schreef Freekz het volgende:
Mocht je bordje gaan flashen naar 1009 zet dan voor dat je dit doet even je jumpertje op jumperfree, bij mij gaf ie namelijk geen beeld meer.
Bij mij deed/doet ie het gewoon in Jumper Mode hoor...

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij dus niet denk zeg het ff kan misschien iemand helpen. :)

• Yigal76
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-04 21:49
Is die bios 1009 wel stabiel? Ik hoor/lees een hoop verschillende verhalen. Ik draai zelf nog 1003 en die bevalt echt goed en zag tot nu toe niet in waarom ik zou flashen. Nu de Athlon XP uit is lijkt mij dat wel een leuke upgrade voor mŽn Duronneke 650@800.

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

draait prima hiero!
Niet vergeten clearcmos uit te voeren voor Žt flashen :)
Er is 1 ding dat niet werkt, en dat is de IR module,maar of dat aan XP of aan het bios ligt kan ik niet zeggen, kwam er vandaag pas achter dat IR niet werkte ;(

[typfoutkes d'r uit]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Op zaterdag 20 oktober 2001 22:48 schreef Freekz het volgende:
Bij mij dus niet denk zeg het ff kan misschien iemand helpen. :)
Is altijd slim natuurlijk (niet sarcastisch bedoeld)

Maar ik probeer massa-hysterie te voorkomen ;)
Op zaterdag 20 oktober 2001 23:10 schreef Frits Bolkestein het volgende:
Is die bios 1009 wel stabiel? Ik hoor/lees een hoop verschillende verhalen. Ik draai zelf nog 1003 en die bevalt echt goed en zag tot nu toe niet in waarom ik zou flashen. Nu de Athlon XP uit is lijkt mij dat wel een leuke upgrade voor mŽn Duronneke 650@800.
Verschillende redenen:
- voor de athlon XP nodig
- sinds 1006 is mem-performance (veel) hoger op A7V
- er zijn wat meer dingen in te stellen, maar is niet van belang, want je bent trouble-free
maar er zijn ook 2 kleine redenen om het niet te doen:
- cpu-idle werkt niet met 1004 en hoger (maar niet echt een probleem)
- promise bios herkend disk iets langzamer (5-10 sec slomere boot dus)

Qua stabiliteit: je hoort wel wat mensen die probleempjes hebben met 1009 (en ook met 1008, had ik zelf o.a.)
met 1007 hebben de meeste geen troubles geloof ik (maar die geen XP support).

Met bios update is altijd zo dat je iets voor terug moet krijgen (als je systeem ècht stabiel is, moet je altijd terughoudend zijn) in dit geval dus XP support. Het kan natuurlijk geen kwaad om 1009 vast op je duron uit te proberen (daarom heb ik hem ook installed), zodat je eventuele problemen al bent tegengekomen voordat je die XP hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Afgezien van het boot zonder beeld probleem draait ie hiero ook als een zonnetje. :)

Verwijderd

Bij mij liep de Bios vast van 1.008 naar 1.009.
A7V
Geen beeld ook na het verwijderen van batterij en
claer cmos niets hoe krijg je hem dan aan de praat?
Ja bios elders laten flashen dat moet ik dan uitzoeken, maar er is mischien iemand die mij snel kan helpen

Verwijderd

ClearCMos? Jumper omzetten? Huh?

Vorige week geflashed naar 1009....niets van te voren omgezet...gewoon flash eroverheen gemieterd en daarna bios teruggezet in default fabriekswaarde....nix aan het handje..draait prima.....
Pagina: 1