Toon posts:

Atlon 900 of 78 graden idle

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik heb een cpu en die wordt normaal bij gewoon een beetje computeren, geen spellen, geen andere moeilijke dingen al 78 graden. Ik heb er een Alpha koeler opzitten van 120 piek en een gewone grote kast met genoeg ruimte. Is deze temperatuur normaal???
En is het schadelijk voor me cpu, en als dat zo is, wat kan ik er aan doen??

• -bolio-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-08 11:45

-bolio-

Gamertag: BolioDraak

Normaal zou ik zeggen dat je een betere cooler moet hebben maar je hebt al een goede. Heb je er ook koelprut tussen? Deze temp is namelijk niet normaal. Ik heb een Athlon 900 met een dragon orb en die wordt nog geen 40 graden stressed

Verwijderd

Ik heb hier een Tbird 900@1000 die na 3 uur quaken 45 graden is met een coolermaster cooler van destijds iets van 40piek ofzo. Okay er zitten wel casefans in, maar als ik die uitschakel komt ie op 55 max bij 3 uur quake ofzo. Of een 3dmax render van een uur.

Ik zou inderdaad maar eens kijken naar je koelpasta en of die alpha misschien niet iets te los zit ofdat je fan niet helemaal meer soepel draait, ofdat je iets heeeeeeelll zwaars in de achtergron hebt draaien, ofdat je geen 700mhz hebt die voor 900mhz verkocht is etc etc :+