Probleem bij het restarten

Pagina: 1
Acties:

• Fault
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-03 16:43
Hi,

Zoals de topictitel al zegt heb ik een probleem dat optreedt bij het restarten vanuit win2k sp2.
Even de voorgeschiedenis. Ik heb een klein dingetje veranderd aan mijn pc, namelijk de cooler van de chipset afgehaald (asus a7v133) en er een coollichaam met secondenlijm opgeplakt. Zie dit topic.
Ik heb natuurlijk eerst met de search gezocht of ik iets vergelijkends kon vinden en daar viel mij dit topic op.
Probleemomschrijving:
Als ik restart vanuit windows, als de pc een tijdje heeft gedraaid werkt dit niet. De fans en harddisk gaan aan, floppydiskdrive slaat aan, maar daarna stopt de pc er helemaal mee. Na 3 seconden de aan/uit knop ingedrukt te hebben schakelt de pc uit. Als ik deze dan weer aanzet krijg ik alleen een zwart scherm met een knipperende underscore. Na nog enkele van deze pogingen restart de pc wel. Ik heb echter gemerkt dat als ik de kap van de pc open laat dat een restart wel goed verloopt. Ik dacht dus, hitteprobleem. Maar in het bios staat dat het moederbord 26 graden is en de cpu +- 50 graden. Daarom snap ik dit even niet...

Specs:
aopen hq08, 3 extra papst fans
asus a7v133 op 266 fsb (kt133a chipset) bios 1005
amd 1000mhz 266fsb
chipsetcooling, coollichaam (koelpasta ertussen) + fan

Ik hoop dat het geen warmteprobleem is, want ik krijg dat koelblok er met geen mogelijkheid vanaf --->>> nieuw mobo ;(

Kent iemand een oplossing voor dit probleem?